traktatie

mijn oudste dochter gaat sinds van daag naar de peuterspeelzaal , en nou is ze volgende maand , 10 februari jarig , :inlove: MIJN MEISJE WORD 3 JAAR :inlove: , dus nou moet ze dus trakteren , :mrgreen:

ze gaat van half 9 tot 11 uur naar de psz, dus chips of snoep wil ik niet , ik wil een leuke traktatie van fruit of zoiets,

het is me eerste keer , dus ik weet er nog niks van hoe en wat er normaal gedaan word . dus alle tips zijn welkom :pray:

foto’s van traktaties, zijn welkom , want ik vind nergens ene leuke site waar de traktaties, klaar op staan , zodat ik ze kan zien ,

alvast bedankt :-*

Mayra kwam laatst thuis met iets leuks en toch eenvoudigs. Je kan er van alles in stoppen. Daarom heb ik er meteen een foto van gemaakt. Zal 'm even voor je opzoeken…

EDIT: gevonden! Ik kan alleen niet meer bedacht krijgen wat er in het servetje zat… :x mandarijntje? dropjojo? Ik weet het echt niet meer! Maar je kun er van alles mee doen en het ziet er gewoon kei leuk uit door die gekleurde servetjes :thumbup:

Misschien heb je er iets aan? In ieder geval succes!

Mayra had zelf dit toen ze 3 werd: een papieren taart en de ‘kaarsjes’ waren toetjes! Was een gróót succes :smiley:

Knutsel een klein feesthoedje, plak deze op een mandarijn en teken er leuke gezichtjes op. Doe er een leuk kaartje bij met HOERA! ofzo… klaar & gezond! :mrgreen: (kan ook met een appel ofzo?)

Of koop papieren bekertjes en plak/teken op elk bekertje een leuk figuurtje, stop er iets gezonds in, pak het leuk in…Klaar!

Ik had sate stokjes… daarop om en om spekje en stukje ontbijtkoek… daar celofaan papier omheen en gestrikt als een bonbon met roze glim lintjes… roze papier met zilverstift haar naam en de 3 erop… was zoooo leuk! heb een foto maar camera is leeg en lader in andere huis…

Je kan er ook iets gezonds opprikken ipv spekjes… :thumbup:

Ik zou wel eerst even vragen wat het trakteerbeleid op de psz is. Misschien mogen bepaalde dingen niet of juist wel?

Ik had van een komkommer en paprika een krokodil gemaakt. Daarop kaas geprikt en erom heen allerlei fruit gedrappeerd… :thumbup:

Deze traktatie heb ik al 2 keer gemaakt voor Sharon en beide keren een grote hit!!

Als je het leuk vindt moet je een gil geven dan heb ik nog wat handige tips voor je.

link verwijderd door beheer

hier in de omgeving mogen de kindjes wat ze krijgen uitgedeld met een verjaardag niks op eten maar moet het worden meegenomen mee naar huis,

verder met geboorte mag het wel gelijkworden opgegeten evenals dat de leisterd van kdv jarig is

anna trakteert vrijdag op iets super simpels

gekleurde plastic bekertjes (roze in dit geval, want die had ik nog liggen)

:wink:

met daarin een potje klei (1,89 per 10 bij action)

daarbij een stukje ontbijtkoek (los verpakt)

op de beker zit een knijper, waarop ik een (papieren) ballon heb geplakt met de tekst “hoera, Anna drie jaar” Alles bij elkaar op een ronde schaal, ziet er best feestelijk uit.

het leukste vond ik dat Anna zelf heeft meegeholpen (klei in de beker, koek er bij, ballon op de knijper plakken enz…)

Jasper trakteert de week er op op het zelfde concept, met andere kleu bekers, andere afbeelding, en een vingerpoppetje (ook bij action of ikea)i.p.v. klei…)

@mamma van sharondenise wrote:

Deze traktatie heb ik al 2 keer gemaakt voor Sharon en beide keren een grote hit!!

Als je het leuk vindt moet je een gil geven dan heb ik nog wat handige tips voor je.

link verwijderd door beheer

Was hier ook een groot succes !!

ik heb deze voor nano gemaakt voor zijn derde verjaardag.

lekker gezond, en toch erg lief en leuk. nano heeft het er zelf iig nog steeds over :mrgreen:

(mocht je ze gaan maken: ze rijzen enorm tijdens het bakken, dus hou ze klein, voordat je 1 grote egel krijgt :wink: )

(recept)

@mamma van sharondenise wrote:

link verwijderd

oh ik heb die ook gemaakt wat een drama zeg ik dacht die zijn zo gemaakt maar ik ben echt uren bezig geweest :shock:

@fiep klophout wrote:

ik heb deze voor nano gemaakt voor zijn derde verjaardag.

lekker gezond, en toch erg lief en leuk. nano heeft het er zelf iig nog steeds over :mrgreen:

(mocht je ze gaan maken: ze rijzen enorm tijdens het bakken, dus hou ze klein, voordat je 1 grote egel krijgt :wink: )

(recept)

Is dat gewoon bladerdeeg?

Edit, oh je hebt ook de site erbij gedaan… 8)

Die wil ik ook gaan doen voor Mat.eo misschien…

Helemaal leuk :thumbup:

bedankt meiden , wat een leuke ideeen , ik heb er wel wta gezien dieik leuk vind,

:-* :-* :-*

Een bak met vers fruit snijden en dan kinderen zelf aan stokjes laten rijgen… Hebben de juffen gelijk een activiteit…