Traktatie

Hoi.

Ik las net dat iemand voorbeelden zocht van traktatie’s.
Nou ik heb voor onze kinderen dit gemaakt.

Voor Jochem toen hij 3 werd op de psz een vis met hengel
en dat gaat zo je maakt een vissen voorbeeld en die maak 2x zoveel dan dat je er nodig hebt. Dan plak je er 2 opelkaar met iets er tussen ik had plop koekjes. In de bek van de vismaak je een gaatje en daar doe ja dropveter door en dat hang je weer aan een stokje met een klein gaatje er in geboort en zo heb je een hengel.

Toen Jochem vier werd.
Heb ik vlinders maakt je maak weer een voorbeeld  van de vleugels en dat doe net zoveel keer als je ze nodig hebt en ook spiegelbeeld. dan plak je de vleugels tegen elkaar en doe je als lijfje een stoepkrijt en voor de voelspritten gebruikje dat draad waar ook ijzer draad in zit ben ff de naam kwijt(pijpen ragers). En dan om iets te snoepen aan de onderkant.  ik had toen kapitein koek


en ik heb bij Myrthe toen ze 3 werd een potlootje en notitie boekje en een zakje hema koekjes in folie gedaan lijkt minder werk maar daat vergis je je in.en een stik er om heen.

Ik zal eens kijken of ik er nog foto’s van heb.

veel plezier.
Ik moet weer wat verzinnen want Jochem wordt 12 feb 5jaar.

Bij Jelle heb ik vorige week (werd ook vijf) pannenkoeken gebakken, bestrooid met poedersuiker, opgerold en doorgesneden en aan leuke prikkers gedaan.
Simpel, maar ze vonden het heerlijk!

toen Tim 4 werd,was in de zomervakantie mocht hij voor de vakantie nog trakteren op de peuterschool
Toen heb ik zijn hand overgetrokken en uit karton geknipt op een knijper geplakt en die aan een zakje chips geknepen.
was meteen symbolisch gedag zeggen vond ik…