traktatie van bellenblaas maken!! HOE OF WAT??

@minniemouse wrote:

Ik zal wel showen wat ik heb ontworpen…(proest :mrgreen: :mrgreen: )

En waar blijven die pics nou, Patries?! Ben r*tenieuwsgierig :oops:

:mrgreen:

@minniemouse wrote:

Ik zal wel showen wat ik heb ontworpen…(proest :mrgreen: :mrgreen: )

EDIT; ik had hier ook een tekst bijgetikt, maar die is weggevallen. Leek zo wel heel dwingend :oops:

Nou idd, Matthijs was vorige week al jarig en hij is vast inmiddels al wel weer op de speelzaal geweest. Polderchick, ACTIE!! :-*

Ja…ik ga even speuren naar fot…be right back :mrgreen:

.oeps 1 teveel :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Mooi!!!

Gaaf joh!!! Echt leuk gedaan! Wat had je erin gedaan? Ja, bellenblaas maar zie ik nog iets?

toverdoosje van de c1000!!! :mrgreen:

En de kids op de PSZ reageerde echt super!!! Ze konden bijna niet wachten om het aan te nemen!!! (is toch wel leuk hoor, dat ze tevreden zijn met wat er geknutseld is)

Die toverdoosjes, daar zitten van die zachte, gesuikerde snoepjes in he? Had Mayra van de week ook gekregen. Vinden ze erg lekker. Ze zaten ze hier met z’n 2-en op de grond op te snoepen :inlove:

1 nov gaat Ian naar een andere groep op het KDV en ik vroeg gisteren van hooeveel kindjes hij afscheid gaat nemen. Keken ze me aan van: moet je dat nu al weten?! Tot één van de juffen zei: “O ja! Jij bent van de knutsel! Dan wil je het wel op tijd weten!”

Voor Mayra (ook 3jr) ga ik iets doen met potjes klei en voor het afscheid van Ian van zijn groep ben ik bezig met een kleurboekje met daarin tekeningen die iets over hem zeggen (lieveheersbeestje; zijn huidige groep, rupsje; zijn nieuwe groep, piraat; naar achternaam rovers enz) en dan een setje kleurtjes en een zakje snoepjes erbij.

Oh wat gaaf zeg!! Helemaal geweldig…dit idee ga ik van je jatten. Als je me tegen die tijd die dip en dap figuurtjes door wilt mailen…neem aan dat het een knipvel is?