traktatie-ideeën gevraagd voor een 8-jarige!

Hallo,



Milou wordt volgende week alweer 8 jaar :o en ik zoek dus een leuke traktatie om op school uit de delen. Ik vind het zo lastig om iets te bedenken voor die leeftijd want met Nemo-visjes hoef ik natuurlijk niet meer bij haar aan te komen op die leeftijd :mrgreen: Liefst geen snoep maar cake/chips dat mag wel.



Alvast bedankt!

Ik heb met de verjaardag van mijn zoon (werd 11) pannenkoeken uitgedeeld, groot succes en tis weer eens iets anders. Zelf poedersuiker laten strooien. Daarna allemaal 1 rolletje snoep. Kinderen waren enthousiast, weer eens wat anders. Vriendje gaat oliebollen uitdelen.

Weet je wat ze ook leuk vonden, 2 jaar geleden gedaan, van die ouderwetse spiesjes met kaas, druif en worstje (moet je wel rundvlees nemen ivm moslimkindjes). Was echt prima, iedereen had zoiets van heeeee wat apart, terwijl het vroeger bij ons echt een standaard ding was.



Als je wel snoep wilt doen, bij de Aldi hebben ze van die Sinterklazen op een stokje, misschien daar iets mee? Aan het stokje kun je nog spekkies prikken ofzo…

mini Danarol(croisantjes) met knakworstje erin

Soesjes

mini tompoesjes

mini bladerdeeeg hapjes( appel erin , worstje, )



Ongeveer vanaf groep 4 knutselde ik geen dingen meer ,maar werden het oven dingen. Moet zeggen dat de soesjes ook nog steeds favoriet zijn .Goedkoop geef altijd 2 soesjes per kind mee.

Hier elk jaar spiezen,van idd kaas,worst,tomaatje,dat soort dingen,elk jaar weer super!!! Ik doe ook niet aan cadeautjes erbij…zij is jarig…en dan blijf je aan de gang zeg…nee hoor,lekker makkelijk hier…