traktatie aankondiging

Ola,

Binnenkort wil ik op mijn werk vertellen dat ik zwanger ben. Dit wil ik graag samen laten gaan met een leuke traktaties (lekkernij) voor bij de koffie/ thee.

Zijn er speciale traktaties waarbij weinig woorden voor nodig voor zijn om duidelijk te maken wat je wil zeggen :wink: :wink:

Ik wil ze ook een beetje in de waan laten waarom er getrakteerd wordt :smiley: :smiley: vind ik wel zo leuk :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Als last case scenario kan ik altijd nog wel ergens gebakjes of een vlaai halen, maar iest ludieks is altijd leuk, niet? :wink:

Ideeen?

Volgens mij heb ik ooit wel eens ergens gelezen dat ze een droge beschuit gaven, omdat op dat moment nog niet bekend was of het een jongetje of meisje zou worden, dus nog geen muisjes erop.

Je kunt natuurlijk ook een beschuit doen met gemengde muisjes.

of lange vingers dopen in boter of slagroom en dan in muisjes.

( bij de betere bakker kan je vaak ook wit gele of wit groene muisjes bestellen trouwens!)

jah je kan ook langevingers in gesmolten chocolade dopen (voor de helft) en daarna door gemengde muisjes halen en wat wij straks gaan doen als de kleine er is als alternatief voor beschuit met muisjes is hetzelfde als de lange vingers maar dan met soesjes. misschien ook leuk en lekker!!!

Je hebt ook chocolaatjes in verschillende vormpjes zoals een flesje, met roze en blauwe muisjes erop!

of je geeft iedereen een stressballetje omdat ze het de komende tijd met jouw hormonen moeten doen :mrgreen:

Wat ook een leuk idee is om van die marsmellow(bij Appie) te kopen. Deze doormidden knippen en dan dopen in de muisjes (binnekant marsmellow is een beetje smeuig en daardoor plakken de muisjes prima). 1 zak volstaat voor een hele berg.

Ik heb mijn moeder en schoonouders op de koffie uitgenodigd en een monchoutaart gemaakt en bestrooid met gemende muisjes…

Dan weten ze het meteen… Ligt er ook een beetje aan hoe groot je groep met collega’s id natuurlijk…

Groetjes Tina

@joseetje wrote:

of je geeft iedereen een stressballetje omdat ze het de komende tijd met jouw hormonen moeten doen :mrgreen:

Whaaahahahahahaha die is goed!!! 8)

Die stress bal vind ik ook top! :thumbup: