Ieder jaar ben ik reuze creatief, maak van traktaties altijd een heel feest. Ook omdat ik het leuk vind om te maken.
Maar nu is mijn dochter morgen jarig, 9 jaar wordt ze al weer. En…
WAAR IS MIJN CREATIVITEIT???
Wie helpt mij met ideeen voor een gezellige traktatie voor morgen?
Ze heeft bijna 30 kinderen in de klas… :roll: dus het moet wel te doen zijn zonder nachtwerk! :lol:
Dank alvast!
Msischien een beetje kinderachtig, maar ik heb een boekje met traktaties. Daarin staat een bloem.
Het snoepdingetje zit in een crepe papieren zakje. Daarin is een bloem gestoken. Die bloem is gemaakt van een satéprikker met daarop een papieren bloem. Gewoon een bloemvorm met een rondje van een andere kleur erin. Op het rondje zit een gezichtje.
HEt is saai eigenlijk, maar toch ook wel vrolijk, maar misschien te kinderachtig voor een negenjarige.
Of deze: (klik op het plaatje)
Of lekkere muffins maken?
Wat is het geworden?
Ja, vertel es!
Ik ben weinig creatief geweest… :oops:
Ik heb felgekleurde bekers gekocht, gevuld met snoepjes en gummetje, vrolijk rietje (met dieren) erin, ingepakt in folie, gekleurd lintje eromheen en klaar. Zag er wel vrolijk uit, maar toch was ik niet tevreden, maar dat zal wel in mijn hoofd zitten… Ik maak namelijk altijd (veel te) veel werk van traktaties…
Voor de juffen en meesters reepjes chocola met zelfgemaakte wikkels eromheen…
Zie hieronder de geboortetraktatie van mijn dochters en de laatste traktatie van mijn jongste dochter. Die was nog redelijk simpel omdat Casper toen net geboren was…