Trage tuitbeker

Help 8)

Welke tuitbeker gaat traag?

Salomé kan niet drinken met de 6+opzettuit van avent, want dan wordt het verslikken.

Verder hebben we een behoorlijke collectie aan ander spul, maar dat is ook niets.

Uit een glas met een rietje wil wel, maar dan is het een afgeknipt rietje.

Grote rietjesbeker wil niet.

Uit een zuigfles wil ik echt niet.

Ook handig: ze wil flessen en tuitbekers niet zelf vasthouden. Ze legt haar handen in de nek en laat zich relaxed volpompen :mrgreen:

Iemand een leuk idee? Dan denk je dat je al ervaring hebt hè :angel:

Gewone beker al geprobeerd? Geen idee of dat werkt hoor, maar om het maar genoemd te hebben :wink:

Succes!

Ja, maar dat gaat ook te snel. Dan krijgt ze helemaal een grote slok binnen. Ze wil veel drinken maar dan liefst uit een zuigfles, newborn speen.

Hebben onderweg in de vakantie (19 uur in auto) haar steeds geflest met limonade :wall: en dat vond ze te makkelijk blijkbaar :evil:

Hier drinkt hij uit een Hema beker van Jip en Janneke het best momenteel. Avent gaat hier ook nog te hard.

Bij die Hema beker zit geen antilek, maar het lijkt erop dat ze maar één slok per keer kunnen nemen omdat het daarna vacuüm trekt.

Hij is niet duur, dus proberen waard?

Of anders de tuitbekers van nuby? Hier geen ervaring ermee maar er staat wel op dat ze antilek zijn dus ik neem aan dat ze dan niet zo snel gaan :think: .

Groetjes Bianca

Hier heb ik de antilektuitbeker van de Hema.

Werkt super en lekt niet, daarbij neemt Stijn ook niet meer dan 1 slok per keer.

Alleen deze beker zal ze toch echt zelf moeten vasthouden.

hier eigelijk al vrij lang een gewone beker, maar voor onderweg en andere situaties mag Mies graag uit een sportbidon drinken… zeg maar zo’n tuut die ook wel op kant en klare sportdrankjes in fles uit de supermarkt zit.

Moeten ze wel een beetje aan zuigen, en idd ook zelf vasthouden.

Verder hebben we voor zijn water in bed een softflex anti drip fles van Nuby… zacht, net als een babyfles, anti drip en dat werkt prima (een enkel ongelukje daargelaten, zat de tuut niet goed in de ring) en goed vast te houden door de ergo vorm…

Idd de Nuby beker heb ik voor Melinda ook gehad werkt wel goed :thumbup:

Ik heb een anti lekbeker van de prenatal gebruikt, met een zachte ‘speen tuit’ ; mn dochter moest niets hebben van een harde tuit van avent; daar snapte ze niets van. Nuby heeft die ook, maar die zijn wat duurder. Rietjes beker lukt hier ook niet goed, mevrouw houdt de beker net zo vast als een fles, schuin dus en tja dan komt er niets uit! Dan wordt ze heel boos! De fles vindt ze ook nog steeds het lekkerst, maar door aan te blijven bieden is de tuitbeker toch gelukt, alleen melk krijgt ze nog uit de fles.

Ik vind 'm nog wel snel gaan, die Nuby. Heb ik voor mijn kleine uk ook, maar die heeft er nog wel moeite mee en knoeit veel tijdens het drinken omdat ze 't niet allemaal op tijd weg krijgt. 't Gaat wel steeds beter hoor.

Ohh die nuby…daar heb ik slechte ervaringen mee.

Wessel had al heel snel door dat wanneer je de tuit op de tafel duwt alle sap eruit loopt.

Erg fijn…maar niet heus.

Ik heb er nu één bij het kruidvat vandaan van MAM. Noortje drinkt er erg goed uit.

Difrax heeft ook een antilekbeker met snelle en langzame stand (dingetje aan de binnenkant van de deksel omdraaien, heel simpel). Er zit een soort van harde tuut o, maar met rubber bekleefd ofzoiets. het piept iig als ze er met haar tandvlees overheen zit te klieren. Eventjes ging deze beker hier goed, maar de rietjesbeker daarna weer beter, en dan vind ik de antilek van 3 euro ofzo van prenatal zelf het fijnste, die lekt echt niet langs de rand hier.

Lucy is ook een luie drinker en wil dat ook alleen als wij hem vasthouden, tenzij ze relaxed in ahar kinderstoel onderuit gezakt zit, en de fles dan op haar tafeltje ligt, dan hoeft ze hem maar amper te kantelen en doet ze het zelf. Komt alleen bijna nooit voor :roll:

Ik zou ook zeggen DIFRAX… en dat is gelijk ook de enige échte anti-lek beker hier in huis! :thumbup: Maar er zit dus idd een ventieltje in met een fast of slow kant. Ideaal!

Plaatje hierboven is met zachte tuit, maar je hebt ze ook met harde tuit!

Wij hebben die ook, ideaal!

Die van Difrax inderdaad! Daar beet hij tenminste de tuit niet van kapot. Ik heb verschillende geprobeerd, maar deze werkte echt goed. Ik had er sowieso al 2 van, voor als er 1 verdween tussen het speelgoed, maar ik heb er denk ik wel 3 gebruikt in de tijd dat hij eruit dronk.

Nu drinkt hij al een poosje alleen uit een gewone beker, hij wil absoluut geen tuit meer erop. Tja, ook prima, maar die anti lekbekers zijn wel erg handig :wink:

en lekker orgineel die difrax hebben we ook , ook eerst die van avent geprobeert en nuby… daar verzoop saar in , veul en veuls te snel ging die , ALS ze soms nog een flesje wilt drinken in de nacht bij me , drink ze zelfs de fles met een 3 mnd + speentje … ze wilt het langzaam gedoseert hebben …

de difrax heeft een fast en slow stopje en sinds ze drink nu nog steeds op de slow stand…

overdag drinkt ze uit een beker met een rietje , maar in bed heeft ze de difrax of onderweg ergens heen :thumbup: aanrader lyds echt waar !!!

Een luie drinker, dat herken ik wel :mrgreen:

Kind rechtop (of een beetje rechtop) beker ervoor houden en ze zullen zelf wel moeten pakken als ze willen drinken :wink:

En dan niet gaan vasthouden, want dan wordt er gelijk weer vastgehouden :lol:

tenminste dat werkte hier en ik hoorde vorige week dat mijn schoonzus dat zo ook al had uitgevonden. Oja, dacht ik toen, dat had ik ook :lol:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Ah, dan ga ik ook eens kijken voor de difrax tuitbeker, hij lekt echt niet??? Want heb de difrax rietjesbeker, en die lekt wel en ook is het niet handig met het dopje…

Fenne drinkt trouwens wel uit de avent, maar dan met het harde tuitje, die voor 12 mnd… Had m nog liggen, een nieuwe van Jinte, en heb die er maar gelijk op gezet… Gaat heel goed!

nee hij lekt echt niet !!

tenzij hij van grote hoogte word gegooid zodat de dop scheef op het schroefdraad komt … dan loopt ie wel leeg …

maar voor in een auto of bedje … moet je hard gooien hoor wilt ie lekken :lol: