Goedemiddag,
De echo bij 8 weken spatte het hartje van het scherm af, maar bij de echo van 11 weken, was de hartslag ca. 69 slagen per minuut, kindje was wel goed gegroeid en zo groot als hij/zij moet zijn met 11 weken.
Iemand ervaring hiermee?
Groetjes
Claudia
Ja ik. Maar dan met een doptone. Ze kon er geen goede reden voor geven alleen dat het vaker voor komt als ze diep in rust zijn.
Anders morgen gewoon even bellen voor wat uitleg.
Bedankt voor je reactie.
We hebben aanstaande vrijdag weer een afspraak bij de Gyn. Hij begon 3 weken geleden, meteen over een hartblock, waarna je na de geboorte meteen een pacemaker zou moeten hebben, maar het zou dus ook zomaar over kunnen zijn vrijdag, ze gaan ook meteen een nekplooimeting doen.
Vond het nogal een heftig gesprek zo net voor de feestdagen, ben dan ook blij als het vrijdag is en we wellicht wat meer weten.
Maar bij jou is het dus uiteindelijk over gegaan?
Groetjes
Claudia
Oe dat is inderdaad erg heftig. Veel sterkte en succes!
TJah layla is wel met een breuk in het middenrif geboren waardoor de maag voor een gedeelte in de borstholte bivakeerde. Na haar geboorte veel problemen mee gehad. Maar of dat de trage hartslag veroorzaakte… ik weet het niet.
Maar heeft jou kleine dan een continue een lage hartslag?
Dat klinkt heftig, hoop dat nu alles goed met dr is!!!
Nee kijk het was 3 weken geleden natuurlijk een moment opname, daarna hebben ze het niet meer gecheckt, moesten 3 weken wachten zodat ze nu aanstaande vrijdag meer kunnen zien omdat het kindje dan natuurlijk groter is, en je meer van het hart kunt bekijken.
Bij de 8 weken echo, was alles prima (en toen was volgens mij het hartje al gevormd)
Ach het is echt koffiedik kijken en afwachten wat vrijdag brengt, wordt een lange ochtend zijn pas om 11 uur aan de beurt…
Bedankt voor je reactie!!
Groetjes
Claudia
Nou had ik je niet bang willen praten hoor. Ik was al ruim 12 weken verder toen ze het waarnamen en toen zei ze dat het geen probleem was, maar dat de kleine diep in rust was.
Ik hoop en denk dat het bij jou ook het geval is. Ik vind het een beetje raar dat ze meteen beginnen over mogenlijke oorzaken. Daar help je een moeder de weken niet mee door.
He dat je maar snel mag genieten!