Tractor voor 2e verjaardag?

Hai, binnenkort weer een mijlpaal, 2e verjaardag :inlove:

We denken erover om tractor met aanhanger te geven, zo eentje waar je op kan zitten. Je hebt twee verschillende maten als ik goed begrijp. Onze zoon is 83 cm groot. We denken dat het wel een succes zal worden, of zijn we hier te vroeg mee? We kennen nl. niemand die hun kind een tractor kado heeft gedaan… Ben benieuwd wanneer jullie je kind tractor met aanhanger kado heeft gedaan??



Zoiets…

Oh dat is echt een super cadeau!!!



Onze zoon is afgelopen zondag 2 geworden, maar heeft afgelopen zomer dezelfde tractor gekregen en hij is er blij mee!! Hij is dan wel gek van tractors. Hij kan nog niet zelf trappen, maar wij hebben er een touwtje aan gemaakt zodat we hem kunnen trekken. En hij is veel bezig met de aanhanger erachter te hangen en er weer af te halen.



Een echte aanrader dus.



Groetjes Moon.

Lara heeft er voor haar 3de verjaardag eentje gekregen. Maar ze zit er eigenlijk nooit op. Ze gaat liever op de fiets, denk dat het komt omdat de trekker best lastig is om te trappen en te sturen tergelijk. Hij is gewoon wat lomper, zeg maar.

Maar als jullie denken er goed aan te doen, zou ik hem er eentje geven. Jullie kennen hem tenslotte het beste.



Oja Lara heeft wel de grote uitvoering. Misschien dat dat ook wel scheelt :think:

Ja, we nemen kleinere uitvoering, in elk geval niet de 3+ uitvoering natuurlijk, dan kunnen we misschien nog 1,5 jaar wachten voor hij hier wat aan heeft. nee, nu een kleine tractor waar hij over een kleine tijd lekker kan trappen of gewoon lopen ipv fietsen. Hij is weg van tractors, dus ik denk dat hij wel blij mee zal zijn.

Luca heeft er een voor sinterklaas gekregen, maar naar 5 minuten wilde hij er al weer af :roll:

Misschien vind hij hem later wel leuk als hij kan trappen :think:

wij hebben de zelfde gehad onze oudste had 1 gekregen voor 2e verjaardag en keek er niet na om met de 3e verjaardag is de tractor vervangen omdat het niet meer paste was er al te groot voor.

ik zou dus persoonlijk liever kijken na een grote en dan van die speciale blokjes op de trappers zetten.

de tractor is hier dus nooit mee gespeeld daar in tegen wel met de unimog en de skelter