Tractatie voor op t kdv bij geboorte zusje gezocht !

Hallo meiden

de titel zegt t eigenlijk al :wink: :mrgreen:

Ik ben nu bijna 33 weken zwanger en Fieke gaat 1 ochtend in de week naar t kdv.

Omdat ik niet meer werk (ontslag gehad) en dus tijd genoeg heb wil ik graag een traktatie maken

voor Fieke om te kunnen trakteren als haar zusje geboren is :wink:

Nu is t natuurlijk zo dat Fieke maar 1 ochtend naar t kdv gaat en ik t graag van te voren wil maken moeten

t natuurlijk wel houdbare dingen zijn, maar ben zelf zo inspriratieloos :oops:

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met leuke ideeen of links naar sites waar je leuke ideeen op kunt doen :thumbup:

Laat maar komen dus die ideeen :mrgreen:

Alvast bedankt voor de reacties :thumbup:

Schuimpjes maken. Die kun je goed bewaren. Witte schuimpjes, en dan wat aarbeien puree opkloppen met slagroom en de schuimpjes 2 aan 2 vast zetten met de room.

soepstengels of zo dopen in de muisjes. Bovenste stuk dus. Ziet er heel leuk uit.

Altijd van te voren even vragen of er kinderen met allergie rondlopen.

Vind het namelijk altijd zo sneu als we iets meegeven als traktatie en niet iedereen mag het hebben.

Verder ben ik dus zelf absolute voorstander van vers fruit in bekertje maar ik begrijp dat je het liever van te voren wilt klaarmaken.

Zijn cupcakes geen optie?

Hier hebben wij ook wel eens pakjes drinken gekocht en die ingepakt met alu folie en sticker eroverheen geplakt zodat het op een mobiel leek.

Dat kan je ook doen met hoera ik ben grote zus oid.

Heel erg veel plezier!

Ik heb toen bij jamin zo’n spek taart gekocht voor geboorte van een jongen. Dat vonden ze op de psz een leuke traktatie en de kindjes konden het mooi mee naar huisnemen want ze zaten stuk voor stuk in tule verpakt.

Ik heb toen lange vingers ingesmeerd met witte chocopasta en gedoopt

in de muisjes.

En meestal hebben de kdv’s voor kids met een allergie een apart trommeltje

als er een traktatie is. :slight_smile:

@Brigitte wrote:

En meestal hebben de kdv’s voor kids met een allergie een apart trommeltje

als er een traktatie is. :slight_smile:

Dat klopt, is bij onze zoon zijn school ook zo. Maar toch vind ik het persoonlijk leuk als wij als moeders daar ook aan denken. Is voor t kind ook leuk want anders is er een traktatie en moet de juf zijn trommel pakken en dat aan hem geven terwijl mijn zoon het zelf ook aan kind zou kunnen geven.

Ik ga denk ik voor de slagroomsoesjes met roze muisjes :drool: . Gewoon van die diepvriesdingen dus wil ze eerdaags wel gaan maken.

Ik had voor Luca ook zelf een traktatie gemaakt met gepofte rijst ( haal je bij Jamin) en een fluitje

ik had met Dave cakejes gebakken :mrgreen:

van die prinsessencakejes :inlove: voor de kindjes en voor de juffies een gewone cake :thumbup: :thumbup: