track & trace postNL (of tnt zo u wilt)

als een pakket gister voor 18 uur is afgeleverd op een postpunt… gaat het dan vandaag al mee in het T&T systeem?



Neem aan dat je het pas ziet als het van afleverpunt eerst nog daadwerkelijk bij postNL terecht moet komen voordat het in T&T te zien is?



Of heb ik pech en gaat het dan pas morgen mee het systeem in en wordt het dus pas na het weekend?

Persoonlijk denk ik dat je het uiterlijk morgen zou moeten ontvangen… ook op zaterdag worden pakketjes afgeleverd :wink:

Vaak als ik vandaag bijv. iets naar Bruna breng, heb ik het morgen.

Het is dan vaak 's avonds laat zichtbaar op de website van Track and trace.

Of bedoel je dat niet

@Sweet-Love wrote:

Vaak als ik vandaag bijv. iets naar Bruna breng, heb ik het morgen.

Het is dan vaak 's avonds laat zichtbaar op de website van Track and trace.

Of bedoel je dat niet




ja dat bedoelde ik idd.

Is gister afgegeven, ze dacht op tijd, maar wist het niet zeker… bij T&T echter nog niet te vinden, dus denk dat het dan pas maandag komt.

Ze hebben momenteel steeds vertraging :thumbdown:

Ik heb meerdere pakketten besteld in afgelopen 2 weken en iedere keer duurde het 3 dagen eer ik het in huis had terwijl ik wel de trace code al had gekregen van de webshop

@jet wrote:

Ze hebben momenteel steeds vertraging :thumbdown:

Ik heb meerdere pakketten besteld in afgelopen 2 weken en iedere keer duurde het 3 dagen eer ik het in huis had terwijl ik wel de trace code al had gekregen van de webshop




ah oké dan hou ik daar maar rekening mee.

behalve als de chauffeur nog in de file komt… krijg ik vandaag toch al mijn pakje.



Denk dat het postpunt het pakje niet gescanned heeft/ aangemeld bij postNL, want vanmorgen stond die ineens in het systeem in het distributiecentrum.



Ach boeit ook niet, als het maar aankomt :thumbup: (maar de werking van het systeem valt en staat natuurlijk wel bij het WEL doen van alle stappen… anders heb je er nog niks aan).

Soms zie ik 's ochtends alleen nog maar staan dat ie in het distributiecentrum ligt en als ik dan 2 uurtjes later kijk staat er ineens chauffeur is onderweg. Ik heb pakketjes meestal de volgende dag binnen, en soms een dagje later.

Bij mijn ouders werd laatst ook een pakketje bezorgt, de chauffeur gaf aan dat er veel misging de laatste tijd met het bezorgen van de pakketjes.

Dat deze niet in de computer komne te staan, up to date dan :thumbup:

voorlopig nog geen pakjesman aan de deur gehad… dat is dan wel weer jammer.

Doordeweeks weet ik dat ze hier rond een uur of 14 zijn, maar weekend weet ik eigenlijk niet…



Maar ik hoop wel vandaag… kan de doek nog gewassen worden dit weekend en kan ik er maandag mee naar school dragen :dance: .

Wel showen he :thumbup:

T&T is wat in de war, want er staat nog steeds chauffeur onderweg, maar de doek zit toch echt al in de wasmachine :dance: .



Oh ja Cin. moet je draagdoeken topic maar even in de gaten houden, daar komt binnenkort vast wel een foto voorbij.

Jeej, ik hou het in de gaten!