track & Trace code

wat doe ik verkeerd? Het lukt me nooit om de bestelling te volgen … grrrr

Kan toch niet zo moeilijk zijn?

:mrgreen:

Goed letten op de hoofdletters en geen spaties gebruiken :wink: en anders lekker over je heen laten komen en accepteren dat je nou eenmaal niet zo’n volgzaam typetje bent :wink: :lol:

kopieren en plakken van de code :thumbup:

Als het om de t&t van buzzer gaat… hier doet die het prima en hij moet er aan komen volgens de site :lol:

@Rooike wrote:

Kan toch niet zo moeilijk zijn?

:mrgreen:




:hand: Dat vroeg ze toch niet ?? :wink:



Laatst was er een storing, en stond nog niet vermeld op de site…

Toen werkte er ook niks!

Bij mij ging het vanmorgen in eerste instantie ook mis, bleek dat ik een spatie aan het einde meegekopieerd had. Spatie weggehaald en toen lukte het wel. Misschien werkt dat voor jou ook?

@Gab wrote:

@Rooike wrote:
Kan toch niet zo moeilijk zijn?

:mrgreen:




:hand: Dat vroeg ze toch niet ?? :wink:



Laatst was er een storing, en stond nog niet vermeld op de site…

Toen werkte er ook niks!




Nee dat weet ik ook wel dat ze dat niet vroeg maar het kan zo moeilijk toch niet zijn om een pakje te volgen lijkt me.

Behalve wanneer de site overhoop ligt ja, dan weer wel.

De site heeft inderdaad een storing gehad.

Vorige week een pakketje verstuurd, deze mensen de code doorgestuurd zodat ze het konden volgen. Maar steeds gaf hij niks aan. Deze mevr had het toen aan de postbode gevraagd ze kreeg dit als antwoord.



Het schijnt een rommeltje te zijn daar en ze werken ook samen met andere vervoersdiensten en dan gaat het nog wel

eens wat mis met dat track en trace gebeuren.




Vanmorgen deed de code het bij mij ook niet. Ik doe dan gewoon kopieren en plakken dus kan dan niks verkeerd invullen of een spatie er tussen hebben. Toen straks geprobeerd en gaf aan dat hij vandaag moest komen, maar ja tot op heden nog geen postbode gezien.

ik kopieer en plak ook en hij deed het bij beide pakketten niet! Maar heb ze ondertussen ontvangen! :thumbup:

ik heb al vaker gehad dat de code niet pakte hoor. heel vervelend als het pakje dan vertraagd is maar voorlopig kwam alles uiteindelijk wel aan. ik hoop dat het lukt met je pakje!