toverlantaarn

Lev begint -behalve drinken en slapen :inlove: -nu ook om zich heen te kijken en is duidelijk erg geinteresseerd in lichtjes en bewegende dingen.

daar denk ik dat een toverlantaarn leuk zou zijn voor hem of hoe noem je dat. ik bedoel dus een ‘projector’ die lichtjes en bewegende/veranderende plaatjes maakt op de muur.



heeft iemand ervaring met zo’n ding?

wat zijn leuke of wat kosten ze ongeveer?

eij hebben mobiel met projector erin koste iets van 70,-

je kunt ook de muziek uit zetten.

echt heel leuk ze kijkt er altijd naar!



gr mel

Hey!



Wij hebben er eentje (van Philps) gekregen als kraamcadeau, nou Thara vindt het geweldig :thumbup: ! Kosten ca. € 50,00. Heb 'm al in meerdere winkels voor zo’n prijs gezien, o.a. bij Prnatal.



Het is er eentje in een soort van “standaard”. Je kan 'm op de grond zetten en dan projecteren op het plafond, of als je 'm iets hoger zet, projecteren op de muur.



Wij vinden het een echte aanrader!



Groetjes,

Shirley

dat klinkt goed :thumbup: Shirley, weet je hoe het ding precies heet? en wat voor plaatjes projecteert hij?

Onderstaand een foto… Het is een SCD940 Tovertheater (ook via website Phil*ps te achterhalen).



Meer info?



Plaatjes… even denken :think: . Simpele kleurtjes, cirkeltjes en vormen (3 “slides”) voor de eerste periode. Die vindt Thara nu nog steeds geweldig!. Voor daaropvolgend een sterrenhemel met raket, schaapjes die over een hek springen en een vliegtuig dat boven een landschap vliegt. De projectie kan je rond laten draaien en dat vindt Thara in ieder geval super :thumbup: . Verder de geluiden. Muziek, zee, het kloppen van een hart en stromend water. Wij hebben 'm eigenlijk tot nu toe op muziek gehad. :think: Kan wel eens proberen hoe ze op de rest in slaap valt :mrgreen: )



Oh ja, er worden twee lege “slides” meegeleverd. Voor de creatievelingen onder ons :wink: . Heb me er nog niet mee bezig gehouden, zo geboeid als Thara nog is van de originelen.



Succes met je beslissing!

Wij hebben er een van mijn ouders gekregen, van het merk Alecto (Alecto BC-120 Babyprojector).

Emma vindt het hartstikke leuk. Ik heb nog niet eens alle mogelijkheden bekeken. Je kunt ook je eigen stem inspreken en hem instellen dat ie aangaat als je kindje geluid maakt. Wij hebben m meestal op muziek staan en dan met dierenplaatjes of met zonnetjes en maantjes. Je kunt ook instellen dat ie na 2 tot 17 minuten vanzelf weer uitgaat.



Mijn ouders hebben hem bij de Mediamarkt gekocht, weet niet hoe duur, maar wel goedkoper dan die van Philips (die wouden ze eerst kopen, maar konden ze nergens vinden en toen zagen ze deze).



Hij kan gewoon los staan, maar ook aan de box of ledikant worden vastgemaakt (net zoals een mobiel).

hartstikke bedankt voor de info allemaal :thumbup: :smiley:

zoek je echt alleen een projector met muziek dan?

ik heb er 1 met projector en ronddraaiende beertjes met schattige beertjes die rondt draaien en met vlindertjes, er zit zelfs een afstandsbediening bij en aan de zijkant waar hij vastzit zit zelfs nog een plaatje :stuck_out_tongue:

hier kun je hem een beetje op zien, echt een heel leuke mobiel/lantaarn!

Heb er een van de sint gehad, in de vorm van een ster.

Weet zo een twee drie het merk niet. Maar voor Cayla ideaal. Anders zouden we een muziek ding boven ahar bed hangen maar daar heeft ze dus niks aan…En dit…GEWELDIG!!!