Toverland

Binnenkort gaan we naar America, dat ligt dus kort bij toverland.

Het lijkt me wel leuk, maar vind het een hoop geld als het dus nix is voor mn een meisje van anderhalf.

Ze is nm gehecht aan haar middag slaapje en om dan voor maximaal 3 uurtjes te gaan :think:

Wie kent toverland en wat zijn jullie ervaringen?



Thanx

Ik ken Toverland en moet eerlijk zeggen dat ik vind dat er niet zo heel veel aan is voor kindertjes die kleiner zijn dan 96 cm (of iets daaromtrent). Bijna alle attracties zijn pas toegankelijk vanaf die lengte. Er hangt wel een hele leuke sfeer en de speelattracties en het theatertje kun je natuurlijk wel, maar om daarvoor helemaal naar Toverland te gaan? Mwa.

Absoluuut niet doen. Wij zijn daar geweest (gelukkig met korting) toen Anne 1 jaar en bijna 9 maanden was. Vreselijk, ze mocht bijna nergens in en dan voor dat belachelijk hoge bedrag? Als ouders zijnde ga je dan ook nergens in, dus je hebt er helemaal niks aan. Je kan dan beter naar de kermis gaan, is niet zo duur en veel leuker met dezelfde atracties waar ze wel inmogen.



Wij zijn naar park Tivoli gegaan (ook). Heel klein en rommelig, maar voor de kinderen erg leuk en kost haast niks. Ze mogen overal in, zelfs in de achtbaan. Anne vond het prachtig…wij hebben in een deuk gelegen omdat het zo klein was en telkens een medewerker met ons meeliep om de ‘atrakties’ aan te zetten…maar wel gezellig.

Dat lijkt me dus duidelijk :lol:

Ik vind het sowieso vrij duur, mn omdat je met zo`n kleintje gaat en nog niet de hele dag kunt, maar ook niet oevral in.



tivoli :think: ga ff googlen :lol:

Tivoli is supergaaf voor kleintjes!

heb gegoogled, niet open in januari :cry:



Nog meer tips? liefts in de buurt van america.

Iets van een indoorspeelplaats :think: