tour de france

kijkt er hier ook iemand naar de tour?

hier de tv nu dagelijks aan hoor,om onze plaatsgenoot robert gesink aan te moedigen!! :dance: en tot nu toe gaat tie goeeeedddd!!!

Die heeft ook een goede motivatie om extra zn best te doen: hij wordt papa! :inlove:

ja lief he! een klein robertje :inlove: of daisytje :inlove:

Ja, ik kijk ook! Al jaaaaaaaaaren een trouwe Tour de France fan. Deze zomer gaan we voor het eerst sinds jaren weer een keer naar Frankrijk op vakantie en zondag 17 juli gaan we een dagje kijken bij de tour :dance: Ik heb er zo’n zin in, al weet ik dat het peleton in 10 seconden langs is. Even het sfeertje proeven :smiley:

hier staat de TV ook al weer aan. Kijk niet alles, maar vind het wel leuk.



Jammer dat de avondetappe altijd zo laat begint. Vind ik echt een leuk programma…

mijn god wat ging gesink hard onderuit vandaag zeg…dacht dat m’n hart stil bleef staan…gelukkig valt het mee,aldus adri van houwelingen van de raboploeg…elleboog is gehecht,en schaafwonden op rug en knie,en div.kneuzingen.

hij ging met 70 km/h onderuit,dus gezien die snelheid denk ik dat hij er nog behoorlijk goed vanaf gekomen is.

Morgen word een zware dag voor hem,ook nog eens de langste etappe…226 km…pff ik geeft het je te doen :frowning:

Ik vind dat zò Zzzzzzzzzzzzzaaaaaaiiii :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz:

hahahahaahaahahahaha robert komt helemaal gebroken aan het eind van de etappe,vraagt zo’n l*l van de nos…en? weet je al hoe je je morgen voelt?

zegt gesink; nee…jij wel dan??? :mrgreen:

z’n humor is tie in elk geval niet kwijt,bikkel!!!

:thumbup:

@~Marion~ wrote:

Ik vind dat zò Zzzzzzzzzzzzzaaaaaaiiii :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz:




dat kan! :slight_smile: kijk je lekker wat anders! ieder zijn sport he :wink: