Ik heb al een aantal keer de nutriton af proberen te bouwen, maar elke keer ging dat niet en spuugde ze weer meer, werd ook weer na 3 kwartier huilend wakker.
Nu sinds een week weer afgebouwd, het leek te werken, maar ze heeft alweer een paar dagen toch weer wat gespuugd. Ook wordt ze weer na 3 kwartier huilend wakker overdag. Dit was elke keer als we af wilden bouwen. Nu is t ook sprongetjestijd en er komen tandjes door, dus het kan zijn dat ze daarom minder goed slaapt, maar vanmorgen had ze ook in bed weer een beetje gespuugd, dus ik vraag me af of ze daar nu niet van wakker is geworden.
Ik wil t nog even aankijken, anders ga ik t toch maar weer toevoegen, maar tot welke leeftijd hebben jullie nutriton gebruikt?
Wij gebruiken het ook nog, maar sinds kort kunnen we wel veel minder geven. Het afbouwen ging hier echt met hele kleine beetjes. Steeds 1/4 van het schepje minder erin. Als dat minstens een week goed ging, weer 1/4 minder. Maar ik had ook niet gedacht dat het zo langzaam zou gaan.
Ik denk dat ze er nu wel overheen is, maar ze moet zelf nog wel wennen aan het dunne. Niet vanwege het spugen, maar vanwege de andere structuur van de melk.
Groetjes,
Heleen