Vraag is duidelijk toch?
Even een korte toelichting:
Na heel veel hormonen, een misgelopen zwangerschap met curretage kwam ik op controle om weer te starten met hormonen.
Gaat gyn kijken, heb ik een rijp ei! 20 mm groot, normaal gata dta pregnyl allang erin en weet je zeker dat ie springt.
Nu zei gyn, vandaag of morgen springt ie. En dus aan t werk! Kan dat ding dan ook ruim een week later pas springen? Dus zonder hormonen uit zichzelf, springt ene ei dan altijd rond de 20 mm? En met 2 mm per dag…dan zou ik rond weekend op 28/30 mm gezeten hebben. :think:
Wie weet dit?
Thanks!!!
ik weet het ook niet precies maar een ei wordt dacht ik max 2,5 cm anders springt het of krimpt het terug.
natas
Of hij blijft zitten en wordt een cyste.
Maar denk dat je er wel enigzins vanuit mag gaan, dat ie binnenkort gaat springen Dussuh…wat doe je hier nog?? Hup hup :mrgreen:
Haha, dat werk hebben we vorige week al gehad! Die dinsdag zei de gyn dat! Ik weet zeker dat ie gesprongen is, maar ga nu twijfelen of t niet pas net geweest is…wil mezelf tegenhouden…wil niet teveel denken aan dat ik zwnager kan zijn…maar klachten zijn wel hetzefde als dat ik zwnager was. Behalve als ei wel veel later kan springen…dan heb ik een reden waarom ik klacht heb…maar dat lijkt me stug eigenlijk! Probeer vanalles te bedenken om mezelf niet te blij te maken met een dooie mus ofzo!
Thanks voor de reacties!
Nog meer mensen?
Had je niet toevallig een paar dagen extra zin in seks - ik meestal zo’n drie dagen voor eisprong - een goede indicatie meestal :mrgreen:
Laten we hopen dat je goed getimed hebt :thumbup:
Hoi Wienie,
Follikels springen niet altijd als ze precies 20 mm zijn. Meestal zijn ze ietsjes groter. Bij mij is het meestal, dus zonder Pregnyl, als ze rond de 24 mm zitten. Zo te zien is jouw gyn ook ongeveer van 22-24 mm uitgegaan. Er zijn ook mensen waarbij ze veel later springen, dus als ze al iets van 28 mm zijn. Maar dat is meer een uitzondering dan regel, volgens mij. Ik denk dat je qua planning dus wel aardig goed hebt gezeten.
Succes met de laatste wachtweek & ik hoop op fantastisch nieuws! :-*
Liefs,
Jippie
hey jippie!
je hebt nog een keertje gereageerd vroeger ivm mijn berichtje over pregnyl, toen bleek ik zwanger maar jij nog niet!
wat leuk hier te lezen dat je zwanger bent…dikke proficiat meid en geniet er maar van hé!
liefs,
sterretje
Hoi Sterretje,
Wat lief van je dat je speciaal een berichtje voor me plaatst! Bedankt voor je felicitaties! :-* Jij ook zwanger, zo te zien! Gefeliciteerd! Ook in maart uitgerekend of nog net in februari? Gaat alles goed? Hopelijk mag alles voorspoedig verlopen en heb je een fijne zwangerschap! Geniet ervan!
Liefs,
Jippie
jippie, volgens de pregnyl datum spuit zou ik voor 5 maart uitgerekend zijn. maar de echo zegt 27 februari…
dat wordt nog spannend zo met het schrikkeljaar en zo :mrgreen:
geniet er ook maar van hé!
liefs,
sterretje