Weten jullie tot wanneer de uitverkoop duurt? Ik wil graag nog wat kleren kopen voor mijn oudste dochter, vandaag zou kunnen, maar volgende week komt me eigenlijk beter uit, zou het dan nog steeds uitverkoop zijn? Weet iemand dit toevallig?
Ik weet het niet precies…maar hoe langer je wacht, hoe minder er is!
Ik was donderdagavond even in de stad en er hing voor volwassenen bijv. bijna niks meer in M, L of XL.
Voor de kids heb ik niet zo goed gekeken, die hebben de kasten al overvol
Ok, dank je wel! ik zag zojuist op de site van C&A dat ze alleen vandaag nog sale hebben, dus ik denk dat we vanmiddag maar even gaan kijken.
nou wij zijn pas 1.5 week geleden met de sale begonnen, en ik verwacht dat er nog wel een deel bij gaat komen zelfs.
ik verwacht nog wel een week of 2 zelfs :think:
maar hoe eerder je erbij bent sowieso beter, alleen wel de kans dat het volgende week weer een stuk goedkoper is geworden (maar dan heb je weer de kans dat het weg is)
Ik had echt geen zin, heb maar op de site van v en d besteld. Gaat inderdaad snel met de uitverkoop!
Ik wacht juist altijd tot even verderop in de maand, dan wordt het bijv bij vend pas interessant. daar haal ik het meeste vandaan.
Bij C&A mis ik het wel eens compleet en als ik het dan niet mis, hangt er amper wat.