Tot wanneer hydrofielluier in bed?

tot wanneer is het verstandig om een hydrofielluier in bed te leggen? Mijn dochter gaat steeds meer naar alles grijpen en uiteraard verdwijnt dat allemaal in het mondje… ook in haar slaap, en als ze uitgesabbeld is laat ze het op haar gezicht/neus liggen. Ben een beetje bang dat ze het te strak over haar gezicht trekt… dus, tot wanneer hebben jullie dat gedaan?

tja, anna sliep met een hydrofieldoek over haar ogen, anders sliep ze niet… en nu slaapt ze er nog steeds mee als knuffel… dus hier is hij nooit uit bed geweest… bij jasper ook niet.



nu waren het ook beide spugers tot ruim 9 maanden, dus ik had ze ook nog nodig ter bescherming van het matras

Ik heb de luier uit het bedje gehaald, toen ze eraan ging trekken. Ik vind het ook eng, ze kunnen erin verstrikt raken of over het gezichtje leggen. En met 3 maanden spuugt een kindje ook niet zoveel meer. Dus ik zou het eruit halen.

Hier is hij met 3 maanden uit het bed gegaan, en met 5 maanden weer terug gegaan omdat Riley vreselijk ging kwijlen.

Hier ook met 3 maanden de hydrofiele luier uit bedje gehaald

ik heb er nooit een in het bedje gedaan :slight_smile: vondt het een beetje onzin, wasmachiene draait toch, dus dan verschoonde ik gewoon zijn onderlakentje.

En aangezien hij een extreme reflux baby is waren dat heel veel lakendjes :slight_smile:

ligt er nu nog :mrgreen:



ze frunnikt eraan in haar slaap :inlove:

Hier ligt ie ook nog. Het is Mika’s beste maatje geworden samen met zijn beer. Hij heeft geen speen. Hij dweilt nu alleen door zijn hele bed heen, dus hij ligt er niet meer op met zijn hoofd. :mrgreen:

tot een maand of 10 en toen ging ze er ook mee spelen en toen heb ik het eruit gehaald.

Hier ook zo rond de 3 maanden. Toen de kids er an begonnen te trekken heb ik hem eruit gehaald

Hier ligt 'ie er nog in. Mijn meisje wil nog wel eens spugen, en ik heb dus geen zin om iedere dag haar bedje te verschonen.

Overigens kan het volgens mij weinig kwaad hoor, de stof is zo dun en licht dat ze daar gewoon doorheen kunnen ademen. Anders werd het sowieso al niet gedaan, lijkt me. :wink:

@Noasmama wrote:

Hier ligt 'ie er nog in. Mijn meisje wil nog wel eens spugen, en ik heb dus geen zin om iedere dag haar bedje te verschonen.

Overigens kan het volgens mij weinig kwaad hoor, de stof is zo dun en licht dat ze daar gewoon doorheen kunnen ademen. Anders werd het sowieso al niet gedaan, lijkt me. :wink:


Ja volgens mij kunnen ze er ook doorheen ademen, anders werd het toch niet neergelegd lijkt mij.

Sinds hij niet meer met zijn hoofdje op het ding wakker werd, en dat was best snel. Toen vond ik het niet nuttig meer, die enkele keer dat hij nog spuugt is het zelden op de plek waar de luier lag.

thanx voor de reacties dames! Ik zit nog heel erg te twijfelen. Jill wil inderdaad nog weleens een mondje teruggeven 's nachts, terwijl ze de laatste fles rond 20.30 uur krijgt. Maarja, 't is natuurlijk veel makkelijker om dan een nieuwe hydrofieldoek neer te leggen dan heel haar bedje te verschonen :mrgreen: dus weet nog niet wat ik zal doen. Misschien eens af en toe een nachtje weglaten, kijken wat dat doet.