de bak van de kinderwagen?
ik twijfel even…
Ryan past er net wel, net niet in… als hij zich helemaal strekt zit hij er toch wel een beetje tegen aan…
maar vindt het ook wel lekker om er in te slapen… ook overdag in huis nog.
zal het zielig zijn dat hij er tegen aan zit als hij zich strekt…
:think: :think:
Ja, hier een beetje hetzelfde verhaal. Sinds een week heb ik hem in de andere bak. Hij kijkt z´n ogen uit…en hij slaapt er ook in, tijdens het wandelen.
Nathalie is rond de 5 maanden overgegaan op de wandelwageninzet.
Ik heb een duowagen dus lag Wesley tot voor ruim een week geleden in het reiswiegje…nu heb ik hem dus sinds ruim 1 week in het wandelwagenzitje, die kan in de ligstand.
sinds een week of 2 terug
als we naar buiten gaan dan leg ik een handoek opgerold onder het matrasje want ze wil kijken!
:inlove:
maar in huis ligt ze er nog heerlijk in te slapen hoor , nou is ze ook mini dus daar heb ik mazzel mee denk ik… :think:
matteo ligt er nog in…
@klavertje4 wrote:
matteo ligt er nog in…
hebben jullie een grootte bak of is hij zo klein?
we gaan het weekend kijken hoe het gaat . zonder bak
Jesse was 4 maand geloof ik toen we de wandelwagen zijn gaan gebruiken hij wipte bijna z,n bakkie uit dat werd ons te link…
@nijntje wrote:
@klavertje4 wrote:matteo ligt er nog in…
de bugaboo cameleon (grote bak dus )
@klavertje4 wrote:
@nijntje wrote:@klavertje4 wrote:matteo ligt er nog in…
de bugaboo cameleon (grote bak dus )
Ken ik niet …
Maar heelijk als hij het nog wilt…
tot vorige week, manlief vond het zo zielig dat hij maar lag te liggen. Was de bugaboo frog.
alissa had ik tot 6 maanden in de kinderwagen bak :think:
Onze beer kon er tot bijna 5 maand in en toen was het over.
Hier een Bugaboo Gecko, daar heeft Samara tot 6 maanden ingelegen.
Ik hoop dat dat ook gaat lukken met Djanel maar die is best groot, ach we zien het wel.
Juul is rond de 5 maanden overgegaan naar de wandelwagen. Hij vond er niets meer aan, wilde kijken…
Hij gaat nu sinds 1 maand ook in de kleine inklapbare buggy, deze kan wel helemaal plat en ik heb er een voetenzak bij gekocht…
Hier ook met 5 maanden over gezet in het wandelwagen-gedeelte, ik heb een Quinny Buzz.