Tot nu toe vast voeding wijgeren.

Sjongejonge, alsof je je kind zo erge honger laat krijgen dat ze wel iets móet eten wat ze eigenlijk dus helemaal niet wil? Hoe verzinnen ze 't :roll: :silenced:



6 maanden oud en 4 flessen lijkt mij toch juist :thumbup: Is toch nog steeds de belangrijkste voeding? Of is dat ook alweer anders ineens :wink:

Op het CB weten ze het altijd zo goed te vertellen :doh: :wall:

Mijn dochtertje zat tot net over een jaar aan 4 flessen ;). Wij liepen bij een dieetist en die vonden dit zelfs prima :thumbup:



Ze kreeg bijvoeding ala rapley, en hoe beter dat ging hoe minder fles ze zelf dronk. En dus net iets na een jaar zat ze op 2 flessen.

Volg je kindje gewoon in zijn eigen tempo.



En op dieet, echt belachelijk :wall: Vraag me soms af hoe ze hun eigen kinderen opvoeden als ze kinderen hebben :doh:

Ja precies vond ik dus ook, en dat heeft ze geweten haha.

Vond het zelfs schokkend advies wat ze zei.

Een baby van 6 maanden op dieet??? :shock: :shock:

Op dieet ja…

Ze was 67.1 groot en woog 8925 gram



Zo ziet ze er uit:



Helemaal niet extreem dik of zo dus

Wat een lekkere meid en die ogen… En helemaal niet extreem dik, gewoon lekker.



Mijn zoon van 8 maanden weegt 11 kilo (we hebben niet gewogen op het CB maar gewoon thuis, zal vast wat afwijken).

Cin: Wat een heeerlijk meisje :inlove: :inlove: :inlove:

Oh wat een lekkere meid! :inlove: en nee zeker niet echt té dik, gewoon lekkere babyvetjes :inlove:

:inlove:



Maar eh… Dieet? Heb je gevraagd hoe ze dat in gedachten hadden? Ik bedoel, een baby van zes maanden kan je niet eh laten stoppen met snoepen ofzo, ze eet tenslotte nog niks :lol:



Ik denk dat bijvoedign het eerste jr echt BIjvoeding is, en dat dat de reden is dat zoveel kindjes zo slecht eten.

Ermee spelen en kneden is trouwens prima hoor, zo tussendoor neemt hij dan vast ook af en toe een hapje als je hem zn gang laat gaan. Hier gaat dat wel zo iig!

Lekker ding he haha dank jullie wel :inlove:



Ik weet echt niet hoe ze dat voor ogen hadden het dieet.

Ze gaf in ieder geval aan dat ze minder melk moest krijgen en de bijvoeding moest dwingen dan.



Ik ga nu wel proberen om meer richting rapley te gaan met F.ay. Misschien vind ze dat leuker. En kan ze alsnog ontdekken :lol:

Ik ben er nu achter waarom hij z’n warme prak niet wilde hebben. Hij wil het liefst zelf eten… dus sinds deze week maar gewoon doen.

Vanavond heeft hij lopen smullen: sperziebonen en gekookte aardappelen. :mrgreen:

haha top!