Tot hoe oud is Duplo leuk?

Duplo is zo leuk dat ze er rond de 8/9 ook nog mee spelen en… ze bewaren het voor later, zodoende hadden we hier geen duplo nodig uit de winkel… we hadden nog zat van Ruud.



Nu we het voor de kids weer in gebruik hebben, ligt papa (35) gemiddeld 5 x per week op de vloer om iets te bouwen “voor de kinderen” niet doorhebbende dat de kinderen dan lekker buiten spelen :mrgreen:



Ze hebben er dus nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang plezier van :lol:

Guus begint nu met de duplo en zijn grote zus van 6 speelt er nog steeds mee, terwijl ik de grotere lego ook heb!



Dus… is zijn investering dubbel en dwars waard. Ik heb 2 grote tonnen en als ze een nieuw doosje krijgen gaat dat er gewoon bij in de ton.



Petri

HIer is het ook een groot succes - heb er vooral veel diertjes bij enzo dus er wordt hier wat af geboet, gebeht en geblaft ed. Mijn vriend vind het erg luek om samen met lasse van alles te bouwen. En later zal het gecombineerd worden met andere lego.

Hier wordt er ook dagelijk met de Duplo gespeeld en echt niet alleen door de kinderen :wink:



Noah is nu bijna 5 en vind het nog steeds hartstikke leuk. Hij kan met gewone Lego nog helemaal niet overweg. Daar is hij veel te wild mee.



Laatst hadden we 2 kindjes van een neef van mijn man te logeren en die zijn 8 en 10 jaar oud en die hebben echt vanalles gebouwd.



Dus eigenlijk kunnen ze er erg lang mee doen.

EN het is toch leuk om te bewaren, voor de kleinkids later :shifty:



Ik denk niet dat het een miskoop zal zijn :mrgreen:

Ik vroeg het vanavond aan mijn oudste zoon: ‘wat vind je het leukste speelgoed dat je hebt?’ en hij zie’ Duplo, haha, je dacht zeker dat ik Lego zou zeggen!’.

Wij hadden voor Sam zijn verjaardag Duplo quatro gekocht, dat zijn net grotere blokken dan de " gewone" Duplo. Leuk voor even, want hij wordt nu twee maar speelt al een tijdje met de " gewone" Duplo, hij vindt mn de beestjes en de auto’s geweldig! Duplo quatro past daar niet op, dus die staat nu in de kast. Beetje jammer.

mijn nicht heeft voor haar kids bergen duplo thuisliggen. Alleen zijn haar kinderen inmiddels 10, 8 en 6 jaar…dus ik vroeg of ik de hele handel mocht overnemen. Wat denk je: de kinderen willen het nog niet wegdoen, want ze spelen er nog graag mee.



investering waard, denk ik zo :mrgreen:

Onder het mom van ‘ik speel met mijn kleine zusje’ ligt mijn 12 jarige zoon hier nog regelmatig over de vloer om met de duplo hele tunnels, perrons en wat al niet meer te bouwen voor de duplo trein.

En de vriend (21 jaar) van de oudste dochter van mijn man is niet van de lego bakken weg te slaan als hij hier is.

OK, da´s duidelijk :D, morgen Duplo kopen.