Toen ze 3 weken oud was, is ze naar haar eigen kamer gegaan. We hielden elkaar echt wakker.
Vond in het begin wel wat eng, maar ik ken haar huiltjes inmiddels en heb de babyfoon aanstaan.
De oudste heeft 3 maanden in zijn wiegje bij ons op de kamer gelegen, daarna werd hij te groot.
De jongste heeft ongeveer een maand bij ons op de kamer gelegen. Hij hield ons zó wakker, dat we hem lekker op zijn eigen kamer hebben gelegd. Wat een oplossing!
Wat een goed topic, ik lees even mee. Was eigenlijk wel benieuwd wat ‘normaal’ is…
@Sennapen wrote:
Wat een goed topic, ik lees even mee. Was eigenlijk wel benieuwd wat ‘normaal’ is…dat is het leuke, er is geen standaard :mrgreen:
doen wat je zelf prettig vind. Alledrie minimaal 6 maanden hier.
dave alleen de nacht in het ziekenhuis…
jade moest van de kraamverzorgster bij ons slapen… dus toen we haar uitzwaaiden ging Jade in haar eigen bedje…
heerlijk ik kon ook weer slapen…
Zoonlief ligt het grootste deelvan de nacht bij ons in bed (nu 6 maanden) Hij begint de nacht in zijn ledikant. Nadat hij de eerste keer wakker wordt blijft hij bij ons. Tja dus hij slaapt op z’n eigen kamertje, maar ook weer niet.
bij ons lagen de kinderen op onze slaapkamer tot ze door sliepen…
maar hier geen ruite gebrek dus dat is iets makkelijker dan!
@lydia wrote:
@Sennapen wrote:Wat een goed topic, ik lees even mee. Was eigenlijk wel benieuwd wat ‘normaal’ is…dat is het leuke, er is geen standaard :mrgreen:
doen wat je zelf prettig vind. Alledrie minimaal 6 maanden hier.
Ik denk trouwens dat die van ons vrij snel naar de eigen kamer gaat, mede ook omdat wij niet zoveel ruimte op onze slaapkamer hebben en de babykamer echt 1 deur verder is

En we hebben ook geen wiegje, dus dan zouden we de baby een paar nachtjes in de reiswieg moeten doen want het ledikant naar onze kamer kan dus niet :mrgreen:
De jongste slaapt nog steeds bij ons op de slaapkamer, is ook vanwege ruimtegebrek. We hebben maar 2 slaapkamers. Vinden Kim nog te klein om al bij Dewi samen in 1 kamer te slapen.
Onze meid is naar haar eigen slaapkamertje verhuisd toen ze zes maanden was. Wel een hele stap.
Maar toen ze eenmaal niet meer bij ons lag, was het ook wel fijn om de slaapkamer weer voor jezelf te hebben.
Hier de oudste tot 1 jaar, de jongste tot een maand of 10 en nr. 3 zal straks ws vanwege plaatsgebrek (hebben maar 1 kinderkamer en zie het echt niet zitten daar 3 kids in te ‘proppen’) wel langer dan 1 jaar bij ons op de kamer blijven (of we moeten de woonkamer opsplitsen in ‘gaat-nog-net’ woonkamer (qua grootte) en mini slaapkamertje, maar of dat dan echt (veel) beter is…? :think: )
Toevallig hebben wij dit weekend de wieg van onze slaapkamer gehaald, deze stond er nog als back up, ze sliep er al een week of 3 eigenlijk niet meer in…Ze heeft dus ruim 3 maanden bij ons op de kamer gelegen.
Ik had er best moeite mee, John heeft het aan mij overgelaten wanneer ik er klaar voor was, ik dacht altijd dat ik dat nooit zou zijn, maar op een gegeven moment kwam ik er zelf mee, leek mij wel fijn om de slaapkamer weer voor ons zelf te hebben.
na 1 week sliep Lianne op dr eigen kamer
Kleine meid wordt in september 2 en slaapt nog steeds bij ons. Na de vakantie wil ik wel gaan proberen haar op haar eigen kamer te leggen, ook omdat er in december een kleine uk bij komt…zou er niet aan moeten denken dat ze na een week al in haar eigen kamer had gelegen…
@Edanjelan wrote:
Kleine meid wordt in september 2 en slaapt nog steeds bij ons. Na de vakantie wil ik wel gaan proberen haar op haar eigen kamer te leggen, ook omdat er in december een kleine uk bij komt…zou er niet aan moeten denken dat ze na een week al in haar eigen kamer had gelegen…
Na 1 week niet nee, maar 2 jaar :shifty:
@Huggie wrote:
@Edanjelan wrote:Kleine meid wordt in september 2 en slaapt nog steeds bij ons. Na de vakantie wil ik wel gaan proberen haar op haar eigen kamer te leggen, ook omdat er in december een kleine uk bij komt…zou er niet aan moeten denken dat ze na een week al in haar eigen kamer had gelegen…
Na 1 week niet nee, maar 2 jaar :shifty:
Nou, L.R. slaapt ook nog steeds bij ons op de kamer. Hij zal waarschijnlijk vlak voor zijn 2de verjaardag pas overgaan naar zijn eigen kamer. Ik vind daar niets mis mee eigenlijk.