.....

Wat een mooie tijden hier gehad…



Zo scrollend door oude topics moet ik denken aan een verlaten stad… Ik herken nog zoveel namen… Elk topic was een kamer vol leven. Vol lief en leed. Wat jammer toch…



Dag kok…

Wat bizar he. Fascinerend en een beetje luguber tegelijkertijd. Welke ramp heeft zich hier voltrokken? Was het a la fukushima? Een vulkaanuitbarsting? Tsunami?

Nou, inderdaad. van de ene op de andere dag was het over.

Ook ik dacht in ene aan KOK… alles hier meegelezen in de periode van 2006/2010 ongeveer. En nu lijkt het alsof je rondloopt in een lege ruimte die ooit bewoond was. Wel leuk weer wat namen toch terug te zien komen… Fiep hoe gaat het met jouw kinderen bijvoorbeeld?

Ik had gehoopt om op dit forum lekker wat te kletsen over het aanstaande moederschap. Mijn tweeling is nu bijna drie en begin januari verwacht ik mijn derde kindje. Jammer genoeg vind ik hier heel wat oude berichten terug. Zijn er überhaupt aanstaande moeders die nog actief zijn?

Het was een erg leuke tijd hier ja… zo jammer dat het hier niet meer actief is

jammer he? Maar tijden veranderen. het is niet echt meer actief hier. veel gaat tegenwoordig via fb en wattsapp groepen.



Of we moeten onze fb lijst even zeggen gewoon KOK te spammen 😂

Jammer genoeg denk ik ook dat appen en facebook heel wat populairder geworden zijn. Het moet de dag van vandaag ook allemaal zo snel gaan. Om eventjes rustig thuis voor de computer te zitten is er blijkbaar geen tijd meer. Alles via mobieltjes. En ik geeft toe dat ik mijn mobieltje ook wel veel gebruik, maar hele verhalen kan je er niet zo makkelijk op kwijt.

Ik was verrast om ineens een link van KOK in mijn mailbox te vinden. op een onderwerp waarin ik 7! Jaar geleden heb gereageerd.

Denk dat er idd veel dames naar FB en wattsapp groepjes zijn gegaan. Ik dus ook. Tijden veranderen, kinderen worden groter, interesses veranderen. En wat Odelien schreef, bijna iedereen wil het nieuws en fora op smartphones volgen. Dan is uren achter de computer zitten niet meer van deze tijd! :slight_smile:

Hahaha, zie ineens mijn avatar! wat een ukkepukkie is ze daar nog! nu al een hele dame van 7!

Ik was er vandaag weer even om een berichtje in het steuntopic voor Mo te plaatsen omdat het alweer 10 jaar geleden is dat ze overleed, maar verder kom ik hier haast nooit. Of ik kijk even en ga weer weg zonder te posten. Met kinderen van 10 en 8 heb ik eigenlijk meer aan een puberopkomstforum.nl Jammer dat het zo is doodgebloed. Ik las een paar jaar geleden vaak in de 9-maandentopics dat er een Facebookgroep was aangemaakt met vrouwen die in dezelfde maand zwanger waren waardoor heel veel nieuwe zwangeren naar Facebook gingen om het berichten te posten en om informatie te vragen en niet hier, En de kinderen van de oude garde/harde kern werden natuurlijk ook steeds ouder. Verder doordat het hier zo rustig is, heeft iemand die hier onverhoopt terecht komt en ziet dat er heel weinig gereageerd wordt waarschijnlijk geen zin om iets te posten. Beetje vicieuze cirkel dus. Jammer, ik vind een forum veel handiger dan Facebook, ten eerste omdat het anoniem kan, ten tweede omdat je hier veel makkelijker in oude berichten kan zoeken.

Ik zag ook ineens weer de link tussen mijn favorieten staan…



Heb hier zoveel gelezen, geschreven, steun gegeven en gekregen… kok is verleden tijd. Tijdens zwangerschap van jongste al overgestapt naar Facebook… Plus dat de oude garde kok is ontgroeid, hadden er nog weinig te zoeken…