Hoi hoi



Ik ga binnenkort trouwen en we zijn volop bezig met de voorbereidingen. Veel is al geregeld maar ik wil alles tot in de details uitwerken. Want it to be perfect!!! :wink: Iemand een idee hoe je de perfecte tafelschikking organiseert op je trouwfeest? Bestaat er daarrond ook een officiële etiquette? Ik vond al n leuk artikeltje op http://www.about-the-wedding.com/op-jouw-trouwfeest-de-beste-tafelschikking.html , maar ik wou het hier toch ook even in de groep gooien :wink:



So tell me… :smiley:

Tja, ik ben daar heel simpel in, ik hou niet van tafelschikkingen.

Ik probeer ook altijd lang zittende diners te voorkomen. Ik heb liever walkingdinners zodat mensen makkelijk kunnen wisselen van gezelschap maar groepsvorming voorkom je zelden.

Er zijn wel regels voor maar die hebben meer te maken met status en rang, mij lijkt dat je dit niet wil toepassen op je bruiloft.



Wat vaak automatisch gehandhaaft wordt is dat grootouders, ouders en getuigen het dichtst bij het bruidspaar zit gedurende het dinner (als dit een zittend dinner is met ronde of langwerpige tafels) en dan volgens broers en zussen en overige gasten.

Maar meestal regelt dit zichzelf wel.