.

post verwijderd

@Mmarjet wrote:

Hebben jullie je zwangerschap op facebook gezet? Zo ja hoe? Ik twijfel erover…heb iedereen die ik regelmatig zie het gewoon verteld, maar sommige zie ik niet vaak en die heb ik wel op facebook. Ik heb wel alleen mensen die ik echt ken op facebook, niet zomaar iedereen…




Bij twijfel niet doen. Maar als je iedereen goed kent, waarom twijfel je dan?

Ik heb het er idd gewoon op gezet na de goede echo en met 12 weken. Met de foto van de echo erbij.



Maar als je vindt dat al die overige mensen het niet per se hoeven te weten, ach… dan niet toch? Horen ze het misschien via via wel een keer.

Hier na een goede echo met ook een echo foto, ik zou geen rden weten waarom ik dat niet zou doen/ willen :mrgreen:

Wij hebben in de eerste week van januari na een goede echo de foto van de echo op fb gezet met het bijschrift “ons goede voornemen voor het nieuwe jaar”

Hier wel gedeeld op FB, zonder de echo overigens, dat vond ik te prive. Maar met 13 weken ofzo gewoon als statusupdate geplaatst. :slight_smile:

ook gewoon statusupdate, geen echo’s …

vanaf “mijn mijlpaal” pas trouwens … :slight_smile:

op 26w…



niet op 12w ofzo… (wat meestal gebruikelijk is :wink: )

Ik had neergezet

‘voor lynn een nieuwe kamer aan het uitzoeken, want bij een grote zus hoort natuurlijk ook een nieuwe kamer!’



En dan een foto van lynn met haar shirt ‘geef me een kus, ik word grote zus!’ eronder

Ik ga het zeker nog op facebook zetten, na een goede echo met iets meer dan 12 weken. Alle vrienden weten het al. Heb het alleen in de familiefacebook (prive groep) gezet met een foto van K. in haar shirt met “Ik word Grote Zus” erop.

Wel gedeeld op facebook maar zonder foto’s of dergelijke, enkel alleen dat ik zwanger was en welke maand ik uitgerekend was.

Maar dit ook pas na ruim 3 maanden en na uitslag van combinatietest etc.

Hier op Facebook gedeeld na de combinatietest en nadat iedereen het al wist in mijn directe omgeving (familie, vrienden, collega’s).

Dus met name op Facebook geplaatst voor de mensen die ik niet wekelijks spreek.

Echofotootje geplaatst en daarbij gemeld dat we eindelijk ons blijde nieuws konden vertellen!

Hier met 15 weken ofzo op fb gezet. Had een foto van mijn zoon en dochter gemaakt met allebei een beschuit met muisjes (ene roze, andere blauw). Had de foto via photoshop zwart/wit gemaakt behalve de beschuitjes, tekst erbij “welke het wordt weten we nog niet, maar begin juli worden ze hier weer gesmeerd” Heel veel leuke reacties gehad! Heb ook alleen maar vrienden op fb en zet alles op prive.

post verwijderd

ik had een foto van me dochter erop gezet met een tshirt aan waarop stond psst mijn mama heeft een baby in haar buik



binnen no time heel veel reacties :mrgreen:



echo foto’s deel ik niet op internet dus ook niet op fb



succes met vertellen en gefeliciteerd met je zwangerschap!

loesje die van jou ga ik onthouden, super leuk en orgineel!