...

Nu geef je zelf zo’n goede tip. maar laat je je toch beinvloeden door de dingen die andere aangeven als TE DOEN BIJ MISSELIJKHEID…



Misselijkheid is iets wat zeker wel bij de zwangerschap KAN horen . ik heb het geluk dat ik er helemaal niet mee te maken heb gehad maar dat even terzijde.



Je moet in alle situaties eerst naar je eigen lichaam luisteren jij bent de genen die in verwachting is en iedere vrouw ervaard een zwangerschap op haar manier … en iedere zwangerschap is anders.



Maar als jij het bij jezelf zo hoog heb laten oplopen dat je jezelf in levensgevaar heb gebracht … maar niet alleen jezelf maar ook je ongeboren kindje … moet je misschien bij jezelf na gaan tot hoever je kan gaan.



en tot hoever je goed bedoelt advies kan en gaat opvolgen van mensen om je heen.



Veder wil ik je veel sterkte wensen .

Tsja, je zult nog genoeg adviezen krijgen… nu en straks, en daar zul je toch echt zelf de juiste dingen uit moeten pikken. M.i. is dit dus een beetje afgeven op andere mensen terwijl je toch verantwoordelijk bent voor jezelf :wink:



Iig veel sterkte!

Heel herkenbaar Bloom!



zoals mijn huisarts zei toen ik er eindelijk heen ging: ja misselijkheid hoort bij zwanger zijn en wat overgeven ook. Echter, alles overgeven, ook een glas water en dat weken/maanden lang, dát hoort er niet bij!



Het wordt snel afgedaan als kwaaltje, maar uitdrogen is echt gevaarlijk.



Luisteren naar je eigen lichaam, naar je intuïtie, voor jezelf opkomen en aan de bel trekken, het blijft vaak niet makkelijk :shifty:



succes met je zwangerschap!

Bloom ik begrijp wat je bedoelt, maar bij mij is het eigenlijk een beetje andersom geweest.

Niet ik vond dat ik mij aanstelde maar mijn verloskundige !

Ze heeft niets ondernomen terwijl ik 2 maanden dag- en nacht doodziek op bed lag uit te drogen.

Uiteindelijk heeft gelukkig mijn huisarts mijn bloed en urine laten controleren en moest ik meteen opgenomen worden in het ziekenhuis !

Die verantwoordlijkheid ligt bij jou en niet hier op het forum.

Er zijn meeeeer dan zat vrouwen die misselijk zijn en overgeven en bij wie het inderdaad overgaat.

Ik heb ook heel wat keren boven de wc pot gehangen en na 12 wkn was dat weg.

En bij mij hielpen sommige tips wel en toch ben ik voor de zekerheid naar de huisarts gegaan, daar kreeg ik Primperan en toen was het ook klaar



Het is aan jou zelf wat je met de tips van anderen doet en het is aan jou zelf wanneer jij denkt “en nu is het genoeg”

Jij vroeg zelf in je topic om tips en die heb je meer dan genoeg gekreeg. Je kan nou niet die meiden te schuld gegeven dat ze je niet serieus namen en dat het daardoor zo ver is gekomen.

De meiden hier geven tips wat bij hun hielp en dus wellicht bij jou ook konden helpen.

Maar de verantwoordelijkheid en wijsheid liggen nog ALTIJD bij JOU.





Klinkt misschien erg hard maar dat het zover is gekomen komt niet door het forum, maar enkel omdat jij het zo ver hebt laten komen.

lief van je dat je andere meiden er voor wilt behoeden :thumbup:

door jouw ervaring hier neer te zetten…zet je andere meiden misschien aan het denken.



( ook al krijg nu wel wat andere reacties naar je hoofd…)



ik snap het best hoor…helemaal bij je eerste…ik had bij mijn eerste ook een vk die zei…het hoort erbij, leer ermee leven… :hand:

het is zo’n makkelijk zinnetje…

maar ondertussen he…



heel veel sterkte de rest van je zwangerschap…enne in vervolg naar je lichaam luisteren he :wink: