...

skipak aantrekken :wink:



Ik had Lev vandaag in de voetenzak van de bugaboo maar daar heeft hij echt nog heel wat ruimte in hoor. Ik had Anna Sofie tot haar 2e er volgens mij zeker in.

Ik heb hier een dreumes van 83cm en een Mutsy voetenzak… geen probleem… het is toevallig ook een zak van een Urbanrider, overgenomen van vrienden omdat van de onze de rits stuk ging. :wall: Maar lijkt me dat dat niks uitmaakt, de zittingen zijn gelijk, alleen het onderstel is anders.

Ik heb een voetenzak van Lodger gekocht, de Bunker. Als het goed is, moet Lissa daar t/m haar 4e jaar in kunnen, maar da’s dan ook meer een wikkeldeken. Lekker snuggle ding hoor!

Model 2003… Jasper wordt volgende week 5 :inlove: Er zitten volgens mij 2 gaten in de zak onderin… gaat even kijken ja 2 gaten. Maar ik gebruik de bovenste :roll: dat schiet op he. :mrgreen: Ik heb de zitting wel op de korte stand staan… Waar ik weer moeite mee heb zijn de zijgordels, daar zijn geen gaten voor bij deze zak… :wall:



Zal morgen wel even wat plaatjes schieten. Vraag er gerust nog naar want ik ben zo’n doos dat ik dat weer ga vergeten. :doh:

Ja, lijkt er wel op. Ik zet Hieke morgen in de wagen met zak en al, en dan zal ik eens fotograferen…











Ik moet zeggen, het is minder ruim dan ik dacht, maar het gaat nog wel. Hieke was niet in de stemming voor een voetenzak vandaag. Ze had ook wel een beetje gelijk, bij 12 graden. :angel: Die heeft de hele weg naar huis (10 min lopen) gekrijst alsof ze geslacht werd. :roll: Misschien dat ik om die reden toch maar op zoek ga naar een skibroek, want ik loop de hele winter nog met haar van en naar het kdv. :wall: Ik hoop dat je wat hebt aan deze foto's en uitleg. Denk dat we dezelfde zak hebben. Ik vind alleen (nog) niet dat deze te krap is voor Hieke. Maar echt ruim is het ook niet meer.

Ik zou dan echt voor een skipak/-broek gaan hoor. Via MP veel goedkoper dan een (nieuwe) voetenzak. :thumbup:

Ik heb ook een voetenzak van Mutsy. Wij hebben wel de Mutsy 4 rider. Ik denk niet dat Juul hier nog de hele winter in kan. Onze voetenzak is net zo lang als die van jullie maar er zitten wel gaten aan de zijkant van de zij gordels…

Ik vorig jaar een universele voetenzak gekocht bij Prenatal, hier zitten wel alle gaten erin en ze kunnen er lang in… Nu wilde ik hem afgelopen week in onze mac laren Techno doen, maar dat is een gedoe, je moet de hele zij gordels op een foei lastige manier loshalen… Daar ben ik maar niet aan begonnen…

Mijn zoontje is 14,5 maand oud en is 90,5 cm lang,hij past dus al bijna niet meer in de wagenzak,ik ga een skipak kopen,is lekker warm in de winter.



Groetjes Bianca

Wij hebben ook een Mutsy en we hebben dit weekend extra gaten gemaakt in de voetenzak, op de plaats waar de schouderbandjes er door moeten. Die bandjes kunnen namelijk op 2 hoogtes, terwijl er in de voetenzak maar op 1 plaats gaten zitten!



Jesse heeft er nog niet weer ingezeten sinds de voetenzak er in zit, dus ik hoop dat hij er qua lengte nog in past.

@Moosje wrote:

Ik vorig jaar een universele voetenzak gekocht bij Prenatal, hier zitten wel alle gaten erin en ze kunnen er lang in… Nu wilde ik hem afgelopen week in onze mac laren Techno doen, maar dat is een gedoe, je moet de hele zij gordels op een foei lastige manier loshalen… Daar ben ik maar niet aan begonnen…




Toevallig heb ik vorrige week bij mijn vriendin mijn oude, zelfgemaakte voetenzak in haar nieuwe mc laren buggy gezet en zij had idd ook dat de riempjes niet normaal los konden ( bij mijn 3 jr oude mc laren kan het wel gewoon) Je kan aan de achterkant van de zitting de riempjes zo er tussendoor vriemelen dat je hem wel los hebt… Wel alleen aan de bovenkant dan maar het is wel te doen… Zak erop, riempjes er weer terug door en klaar. Let er wel op dat je riempjes niet gedraaid erdoorheen zitten… :smiley:



Wij hadden bij onze mutsy wagen ook de orginele zak. Mitchell is van sept 2004 de wagen was ook van type 2004… Hij heeft 1 winter in de orginele zak gezeten toen was deze ook te kort. Heb zelf een nieuwe gemaakt naar model van de mutsy zak, alleen een stuk langer. Die zak paste later ook prima in de mc laren buggy :slight_smile: Nu heb ik een andere buggy (gewonnen, oude bij opa en oma) en daar zat die zak niet fijn in. Heb via MP een mummyzak van de prenetal gescoord en die zit super er bevalt ook super. Die oude is dus naar mn vriendin gegaan met die mc laren buggy…



Conner loopt nu nog niet zelf maar destijds bij Mitchell had ik hem ook zo’n skipak aan, veel fijner als ze goed lopen, want in zo’n zak is ideaal maar niet als ze met die kou opeens willen lopen… :think: :smiley:



Volgens mij heb ik nog wel zo’n losse skipakbroek liggen, wat voor maat heb je nodig? Hij is grijs met een beetje blauw en je kan dan een eigen jas eroverheen doen, tis zo’n spijkerbroek model nl…

Debbeltje, ik ga eens kijken bij de mac laren…