10000

Yeah :dance: Eindelijk na 4 jaar… Heeft bloed zweet en tranen gekost… Maar vandaag eindelijk het 10000ste berichtje :mrgreen:

en met een rpachtige avatar :inlove:



:dance: gefeliciteerd zeg !!! :dance:

:-*

Joepie, gefeliciteerd :dance: :dance: :dance:

Dank je wel Bianc… Weet nog dat ik hier net kwam schrijven… Hopeloos bezig om zwanger te worden… Zwanger geworden miskraam geworden… vervolgens 3 jaar niks en veel verdriet omtrent het niet zwanger kunnen worden… Eindelijk zwanger en bevallen van de mooiste zoon die ik me maar wensen kan… En ook veel meegemaakt… Zitten ook emo berichten tussen die 10000…

gefeliciteerd :dance: :dance:

Ow ja zeg we hebben ook heel wat uitgewisseld en wat heb ik je vaak verdrietig gelezen , wat een narigheid voor bij kwam.



Maar ow wat een blijheid toen je meldde ik ben zwanger, want was mooier te lezen dan dat van je? En nu is het zover, je bent mama . Julie zijn ouders.



Ja in die 1000 berichten heeft heel veel gespeeld met emoties en gevoelens, de realiteit is er niet uit op te lezen,maar dat weet jij wel…



nu op naar de rest van de post, met hopelijk meer geluk wijsheid en liefde en bovenal goede gezondheid !!



liefs

gefeliciteerd!!

gefeliciteerd!

@Daantjuh wrote:

Dank je wel Bianc… Weet nog dat ik hier net kwam schrijven… Hopeloos bezig om zwanger te worden… Zwanger geworden miskraam geworden… vervolgens 3 jaar niks en veel verdriet omtrent het niet zwanger kunnen worden… Eindelijk zwanger en bevallen van de mooiste zoon die ik me maar wensen kan… En ook veel meegemaakt… Zitten ook emo berichten tussen die 10000…




Dat weet ik nog heel goed :frowning: Ik ben heel blij voor jullie met jullie prachtige zoon!! :-*

ja iid heb nog met jou op msn gezeten toen… :-*

Gefeliciteerd! :dance:

@Daantjuh wrote:

ja iid heb nog met jou op msn gezeten toen… :-*




Ja, je was een hele gezellige gozer :wink: :mrgreen: Ik zie je nu niet meer :naughty:

gefeliciteerd

@Karin2 wrote:

@Daantjuh wrote:
ja iid heb nog met jou op msn gezeten toen… :-*




Ja, je was een hele gezellige gozer :wink: :mrgreen: Ik zie je nu niet meer :naughty:






hahahahahaha :lol: hebben nu ander emailadres… eentje waar ik wel op lijk :wink:

:dance: :dance: :dance:

:dance: :dance: :dance: GEFELICITEEEEEEEEEERD

Gefeliciteerd Daantjuh!!!

Ik heb nog wat te doen zie ik!

1 jaar en nog maar 1124 berichtjes!

Heb ook periodes dat ik meer schrijf en dan weer minder… Heb net bijna 9mnd niet getypt…