…
Hoi Anouk,
Hier in het begin ook steeds hele kleine plasjes hoor. Ik werd er op een dag gek van, ze ging wel 100 keer op het potje. Nu is Anouk inmiddels een maandje of 3 zindelijk overdag en ze plast nu normale hoeveelheden en ook gewoon om de zoveel tijd. Af en toe moet ik juist even zeggen dat ze moet gaan plassen anders houdt ze het wel erg lang op.
Dus mijn ervaring is dat het zich vanzelf regelt naar een normaal ritme.
O en hier verder niks gedaan behalve prijzen dat het goed gaat :thumbup: . Het is eigenlijk helemaal vanzelf gegaan, geen training.
En 's nachts heeft ze gewoon nog een luier om. Ook dat zal vanzelf wel komen. Ben niet zo van de training .
Hier ook heel vaak op het potje en veel plasjes.
Ik denk dat het nieuwigheid is.
Volgens mij heeft het gewoon met de controle over je spieren te maken. In een luier kun je de hele dag door plassen. Als je dan ineens geen luier meer aan hebt moet je je plas langer leren ophouden. In het begin is dat moeilijk. Indy ging ook wel 30 keer per dag plassen de eerste weken. Daarna kon ze het steeds beter langer ophouden en grotere plassen doen.
Wij zijn vandaag begonnen.
Alle plasjes helaas nog in de onderbroek en langs de beentjes ( :? ), maar het viel mij wel op dat er een paar grotere plasjes waren, maar ook hele kleintjes!
En wel 6 natte onderbroeken (en een droog potje) na anderhalf uur.
Goeie score!
Nouja, hij houdt in ieder geval IETS droog zullen we maar zeggen…