..

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

:lol: hihi je blijdschap straalt eruit.

Geniet dr maar van dat ze zo lekker aan het spelen is :mrgreen:

Lekker he… :thumbup: durfde je je nog te bewegen? of was je bang dat ze jou zou opmerken en weer zou stoppen… :mrgreen:

oh heerlijk.

daar wacht ik hier ook nog op… :wink:

Zo he? heeft ze goed naar Sem gekeken toen hij kwam spelen vorige week? :wink: :mrgreen:

Maarre, groot :clap: voor je, meissie, kan me voorstellen dat je daar erg blij mee bent :dance:

@Sneeze wrote:

:pray: Dat er nog veel van die momenten gaan volgen!!

Trouwens nog een klein vraagje:

We merken nu al een aantal dagen dat ze als we haar om 8 uur op bed leggen niet meteen gaat slapen. Ze loopt dan niet te vervelen, maar tot 2x toe werd dat al ongeveer 10 uur. Dit is toch ook niet echt goed??

Overdag moet ik ze altijd al wakker maken, zo niet slaapt ze rustig van 1 tot 4. Zou daar het probleem liggen?? Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze geen middagslaapje meer nodig heeft, want ze heeft echt wel slaap om 1 uur.

Als je meiske nog 3u kan slapen in de middag heeft ze die rust gewoon nodig alleen moet je hem misschien wat korter maken?

Ik laat merel hier max 1,5u slapen tussen de middag. Het is om uit te rusten niet om bij te slapen :wink: (in mijn ogen dan he)

En misschien moet je haar iets eerder op bedje doen, soms helpt dat want als ze over haar slaap heen is, kan ze prima tot 22u spelen :wink:

Enne een vast ritme kiezen en je daaraan houden, kids hebben 3 weken nodig om een nieuw ritme aan te wennen :wink:

Succes!