…
bij de c1000 hier is het gewoon de “normale prijs”
ik weet niet wat het prijsverschil tussen Friso 1 en 2 is…
Maar Friso 1 is bij de AH en kruidvat het goedkoopst, € 7,89 per doos.
Overige supermarkten/drogisten waar ik af en toe kom zijn inderdaad 2 euro per doos duurder!
Laatst bij de c1000 wezen kijken met een dinnetje die ook friso heeft en daar is ie net zo duur hoor…
…
Tessa mocht hier vanaf 9 maanden over op gewone melk en ook met de pot mee-eten…Wel vitamine D bijgeven dan maar dat moet toch…
Liefs Tina
Hier betaal ik bij de Jumbo voor Friso 1 7,49 euro. Maar zag toevallig wel dat Friso 2 9,59 kost :think:
Vorige week kocht ik een pak Friso 1 en stond op de bon 9,59 euro. Dus ik terug en vertelde dat op het prijskaartje bij de schappen 7,49 euro staat. Dus zou ik geld terug krijgen, maar ze gaf me 9,59 euro terug terwijl ik het 2 x had uitgelegd. Dus dacht bij mezelf oke dan hou ik het geld wel :oops: Dus gratis een pak Friso en 2,10 winst ook!
hoii
nou ik schrok me dus dood bij ah koste die 12,49 tewijl ik hem bij dirk voor 7,49 koop
van de gekke gewoon
…
… zijn de twee waar wij de Friso 2 halen, voor 7,49. Hoe plaatselijker de supermarkt of drogist, hoe hoger de prijs lijkt het. Hoogste gezien in een dorpsdrogist: 11,99 :shock:
Schijnt iets te maken te hebben met dat grote concerns korting krijgen bij Friso (onder andere) omdat ze per tig tig tig inkopen en de kleinere dat niet kunnen.
… zijn de twee waar wij de Friso 2 halen, voor 7,49. Hoe plaatselijker de supermarkt of drogist, hoe hoger de prijs lijkt het. Hoogste gezien in een dorpsdrogist: 11,99 :shock:
Schijnt iets te maken te hebben met dat grote concerns korting krijgen bij Friso (onder andere) omdat ze per tig tig tig inkopen en de kleinere dat niet kunnen.
Ha, er staat al een topic zie ik.
Ik snap er ook niets van.
Laatst merkte ik op dat het bij de C1000 idd duurder was dan bij de AH en DA (andere winkels moet ik naar het centrum)
Van het weekend was ik toevallig in het centrum en zag ik bij het kruidvat dat hij iets van 7 zoveel koste. Hetzelfde dus als bij de ah dacht ik nog.
Maandag was de Friso 1 bijna op (de 1e helft van het pak, dan haal ik altijd vast een nieuwe), dus ik naar de ah. :shock: Ook opeens 2 euro duurder. Dus ik apart nog naar de DA. OOk al :shock: :shock:
Balen dat ik zaterdag dus niet nog had gehaald bij het kruidvat (de friso 1 dus) :wall:
Waarom opeens een prijsverhoging en dan ook nog eens van 2 euro :shock: :wall:
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Zojuist bekijk ik de folder van de trekpleister 8 t/m 20 april en zie staan dat de friso 2 en 3 nu met 10% korting is. 7,79 nu voor 7,01.
Ik ga deze week dus nog ff snel naar de trekpleister
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Ik snap er effe niks van… Twee weken gleeden zag ik het staan voor bijna 11 euro :shock: hier in de supermarkt en vandaag weer voor de oude prijs an ongeveer 7,50. :think:
Dacht echt dat ik gek geworden was, maar het stond er toch echt…
Het is dat het nu te vroeg is om in te slaan (geen idee hoe de kindjes er op reageren, zit ik straks met 30 pakken ) maar vaag is het wel.