***********

Naar aanleiding van een ander topic:



Waarom worden er sterretjes geplaatst in namen van winkelketens, telefooncompany’s en noem het maar op :think: ?

Bijvoorbeeld: H*ma in plaats van Hema…



Was even benieuwd :mrgreen: !



Groetjes,

Judith

Er mogen geen commerciele links en reclame gemaakt worden. VAndaar. :wink:

De links mogen niet, maar je mag toch echt wel gewoon de namen noemen hoor… Soms plaatsen mensen zoveel sterretjes in een naam dat ik bijna moet gaan puzzelen voor ik t snap :lol:

hahahaha ik dacht akltijd dat het automatisch ging :oops: :oops:

Ik vind het ook zo raar. Net alsof niemand kan lezen dat H*ma, Hema is…



En omdat iedereen het toch wel kan lezen kan je het maar beter voluit zeggen he…Ik doe het nooit…Vind het echt onzin…

Marlous wrote:
Ik vind het ook zo raar. Net alsof niemand kan lezen dat H*ma, Hema is...

quote]


Ja daar dacht ik ook al aan.

mee eens doe het ook niet

Ik stoor me er ook altijd aan, noem het gewoon bij de naam, want je mag de naam van een winkel of merk echt wel noemen hoor.



Linkje plaatsen mag volgens mij ook maar niet om er zelf beter van te worden, wel om een ander op een aanbieding te wijzen, toch???



Als je ergens iets gezien hebt en je wilt een ander tippen, dan wag dat toch in het topic “handig om te weten”?

Directe links naar (web)winkels mogen in principe niet. Merknamen en winkelketens in theorie wel als het een zinvolle toevoeging aan een topic is.



Soms is het “reclamelijntje” dus en als het te ver gaat grijpen wij wel in en krijgt de plaatser een pb van ons. :wink:



We hebben nog nooit iemand geband voor het maken van reclame. 8)

Ps



Persoonlijk vind ik het irritanter als iemand typt huppeldepup punt en nel of zoiets.



Iemand die dat doet weet dat ie eigenlijk iets “fout” doet…



Ook dat soort verwijzingen worden verwijderd als ze in strijd zijn met de regels en wij ze zien. :wink:

hahaha ruud dat is vast een stille hint :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Wel een hint maar niet echt stil… :mrgreen:

Ik doe dat ook h*ma :think: ik heb dat eigenlijk gewoon overgenomen van hier :think: slaat eigenlijk helemaal nergens op inderdaad en vond het ook vreemd :mrgreen:

ik heb het in het begin wel gedaan, maar zie er de toegevoegde waarde niet van… men weet toch wel wat je bedoelt… noem het beestje bij de naam, maar ga geen producten extreem promoten…

@ruud wrote:

Directe links naar (web)winkels mogen in principe niet. Merknamen en winkelketens in theorie wel als het een zinvolle toevoeging aan een topic is.




Maar soms is een link toch ook een zinvolle toevoeging, als je een of meerdere mensen hier nuttige info wil geven waar ze een bep iets kunnen kopen waar ze naar op zoek zijn.

Sommige dingen zijn nu eenmaal alleen maar via internet te koop - ik zie dat niet als reclame maken maar als het verstrekken van iets waar iemand wat aan heeft.

Dat mag jij best vinden maar dan is het toch reclame en dus niet toegestaan. :wink:

En nu maar hopen dat die stomme sterretjes verleden tijd worden.

Macht dr gewoonte, ik doe het geloof ik ook :think:



Maar een link plaatsen kan je toch ook altijd in een pb doen, kleine moeite toch?!



om even op iets anders over te stappen, alst even mag :lol:

Ruud, dan vraag ik me af, hoe kunnen jullie alles controleren? lezen jullie alles :think:

gewoon uit gewoonte doe ik het (want ik deed het natuurlijk), want ik kocht strings voor mijn dochter.



Bij de HEMA ja :mrgreen:

@jen wrote:

Maar een link plaatsen kan je toch ook altijd in een pb doen, kleine moeite toch?!


Totdat heel KOK jouw link wil hebben :silenced: 8)



Ach ja, als je de naam van de winkel in google intypt, komt je gauw genoeg bij de site uit :wink: