...

:hug: . Je meisje is vrolijk en alert, dus ze heeft genoeg aan die 130 cc!

Maar ik kan me je ongerustheid voorstellen hoor!

Ik kan je helaas niet helpen maar wil je wel sterkte wensen, dikke :-* .



Groetjes,

Willy

Herkenbaar hoor. Hier ook een dame die echt geen druppel meer drinkt dan ze op kan.



Emma woog met 3,5 maand 5900 gram, maar was ook 2 cm langer. Dus gaat wel aardig gelijk op. Ze dronk toen ook 5 flessen van 130 cc. Op een gegeven moment (toen ze tegen de 4 maanden aan liep) ging ze steeds slechter drinken en toen hebben we de fles van 19:00 verhoogd naar 165 cc en toen hebben we de laatste fles (die van 23:00) laten vallen. Ging prima. Meestal dronk ze dan overdag nog steeds haar flesjes niet leeg, maar ik maakte me er niet druk om. Nu zitten we al weer een paar weekjes op 3 flessen en nog steeds drinkt ze ze vaak niet allemaal leeg.

Ik zou me er niet te druk om maken hoor. Zolang ze het verder nog goed doet.

:hug: :hug: Wat een zorgen kan je hebben om zo’n ukkie he?

Zoals je weet heeft Ruben ook relfux maar hij is een reus. Valt niet tegen aan te kolven af en toe wat hij drinkt :oops: . Dus het is volgens mij niet iets wat bij de reflux hoort hoor.

MAar zoals hierboven ook beschreven, ik denk ook dat je meissie gewoon genoeg heeft aan deze hoeveelheid. Echt proberen om je niet zo’n zorgen te maken :naughty: . En dat is makkelijk gezegd, dat weet ik want ik ben met mijn kids net zo’n stresskip hoor :mrgreen: :mrgreen:

Meis, het is echt niet erg. Mijn oudste was ook zo’n kindje. Met drie maanden woog ze 6600kg en was ze 66 cm. De flessen waren nooit leeg, ze liet er regelmatig 50cc inzitten. Ze is nog steeds een kleine eter, maar kerngezond en ze ontwikkelt zich prima.

Zoek eens op mijn naam naar berichtjes van een jaar geleden.

Wij hebben een hoop drama gehad met Britt haar drinken.



Vreselijk.

Maar buiten dat het bij haar door een ziekte kwam (als bijverschijnsel door pijn) is ze gewoon een kleine eter en drinker.

een fles van 130 CC heeft ze bij ons nog nooit gedronken hoor!

50 cc, 100 cc, daar houdt het mee op.

Maar ze groeit in haar lijn en ze is vrolijk.

Dat is het belangrijkste.



Als je het niet vertrouwd: ga dan elke week even op weegcontrole bij het CB! Dan kan je het in de gaten houden.

Zolang ze niet afvallen hoef je je echt geen zorgen te maken over de hoeveelheid. Worden ze suf, ook dan moet je even opletten: maar is ze vrolijk, poept en plast ze regelmatig? Is ze vrolijk er alert? Dan gewoon genieten!



(en dat is moeilijk, ik weet het uit ervaring!)



Marga

matteo heeft reflux… maar die drinkt gewoon wel heel veel

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



:clap: :clap: :clap: :clap: :clap:



Ze heeft dus gewoon genoeg aan die 130 cc!

Ga zo door Pien!



Liefs,

willy