...

heb je hem wel strak genoeg aangetrokken. Dat ze zo dicht mogelijk tegen je aanhangt. Wij hebben een andere draagzak hoor, maar ik moest zorgen dat ze best hoog hing. ALs ik mijn hoofd naar beneden deed, moest ik haar een kusje op haar hoofd kunnen geven. Toen ik dat had gedaan, zat ze er veel steviger in. Misschien een tip.

Je kan de boven kant strak aantrekken en dan wilbeld haar hoofdje veel minder.

En dat tegen je aan liggen en dan bang zijn dat ze niet stikt snap ik dat heb ik ook bij Kai ik geef hem dan zijn speen dan zit er toch een stukje tussen mijn borst en zijn hoofdje.

Kai vind het erug fijn en slaap t dan heel snel.

Hallo dames,

Vraagje: hoelang mag je je baby in de babybjorn dragen ??? :think:

Want tot nu toe draag ik Gabriel in de baby-bag maar ik merk dat ie de babybjorn nu wel interessanter gaat vinden omdat ie alles beter kan zien natuurlijk. Hij is nu 3 maanden. Normaal wandel ik wel uren met hem in de baby-bag maar daar kan hij in slapen … ik de babybjorn kan dat toch niet? Of wel ??? Ik hoop op wat tips …

Alvast bedankt :slight_smile:

groetjes

Zelf vindt de baby bjorn een geweldige uitvinding.

Me zoon vindt hem dan ook geweldig.

Eerste 10 weken hem in de trico slen gehad ook helemaal het einde.

Daarna in de Baby bjorn nu nog steeds met 10 maanden.

Scheelt ook weer een hele buggy mee op de fiets.

Op de draagzak (baby bjorn active) staat vermeld vanaf 53 cm en 3,5 kg

en tot +74 max 12 kg.

Hallo,

draag mijn dochter ook in baby bjorn en ze slaapt er gewoon in. Vond de Bjorn eigenlijk maar niets, wilde liever een tricot sleng, maar dochter vond dat maar niets. Dus werd het toch de Bjorn en ze vindt het geweldig. Moet wel zeggen dat ik de Babybjorn pas heb ´ontdekt´ na 3 maanden, dus kan je vertellen hoe het met die kleintjes gaat. Goed straks aantrekken in ieder geval, en zorgen dat Pien idd hoog ligt.

en wat slapen betreft: Chloë doet het er prima in. Normaal gesproken zit ze met haar hoofdje naar naar voren toe. Wordt ze moe, dan draai ik haar om en valt ze tegen me in slaap. Errug fijn.

Groet Els