topic voor de hormoonmeisjes(clomid en puregon deel 6 alweer

@kaatje26 wrote:

hallo dames! ik ben al een tijdje actief op het forum bij de stoppers van juni 2005, en ik kom hier maar even meeschrijven aangezien ik volgende maand begin met het spuiten van puregon/pregnyl in combinatie met IUI, wij zijn al een tijdje onderweg om een kindje te krijgen, en hebben al de nodige tegenslagen gehad! wij zullen samen nooit een kindje krijgen, mijn man is onvruchtbaar, heeft een TESE operatie gehad met de hoop om een ICSI te doen, Helaas zijn er 0 zaadcellen gevonden. vervolgens stort je wereld helemaal in natuurlijk! maar we hebben besloten om het te proberen met donorzaad, daar heb ik in een kliniek nu 6 inseminaties mee gehad zonder resultaat. ik moest thuis urinetesten doen om mijn vruchtbare dag te bepalen, en het zaad werd voor mijn baarmoedermond losgelaten zeg maar. na 4 en een half jaar mag ik nu eindelijk starten met IUI in combinatie met Puregon! wij hopen dat we hiet wel succes mee hebben. nou dit was in het kort mijn verhaal! het lijkt me fijn om de ervaringen met het spuiten te delen met jullie! xxx Kaatje

welkom kaatje!

jij heb ook al heel wat meegemaakt zo te lezen! wat erg en oneerlijk dat je niet met je man een kindje kan krijgen maar via donor gelukkig is dat er en geeft dat jullie de kracht! deze beslsising is niet niks! :hug: het is zo oneerlijk dat sommige mensen maar kinderen krijgen met een zucht en een scheet en dat sommige zolang moeten wachten waarbij de vraag nog maar is of het lukt :frowning: moed blijven houden mag ik vragen hoe oud je bent?

heb je nig niet eerder puregon gespoten? ik heb alleen puregon gespoten zonder iui en kijk me banner :inlove: ik heb pco en krijg dus geen eisprong van mezelf

mocht je vragen hebben stel ze gerust hoor!

hopelijk gaat jullie wens snel in vervulling :-*

@kaatje26

Welkom meid. Tjonge dat is gelijk een heleboel op je dak. En nog niet. Maar gerust het komt wel. Alles op zijn tijd. Niets komt ervoor.

Ego

Puregon. Denk niet dat ik het krijg. Me bijwerkingen zijn niet zo “erg”. En ze zijn bang als ik iets anders neem de overstimulatie hoog gaat zijn. Dus ik zal maar dobberen met me clo 50. (Tot nu toe gaat het goed en ben ik vrolijk)

Ik ben nu 14 maanden bezig met het ziekenhuis. 1 keer raak zonder ziekenhuis (tijdens reces) helaas hield die vroeg tijdig op. Maar we gaan weer vrolijk verder hoor. Ben benieuwd wat het nieuwe jaar gaat brengen.

Hoi dames,

Alles goed hier??? Vanmiddag constateerde ik enorm veel rekbaarslijm!!(sorry voor de details) en onderin de buik pijn (menstruatiegevoel)Dus gaan we vandaag maar weer klussen!! Oooh ooh ooh wat erg!! :lol:

Vanavond na het eten gaan we lekker chocolade fundeuen (ofzoiets) mijn man weet nog van niks. Lekker romantisch toch.

Doei doei, Liefs wendy

@wendy1984

Dit is geen klussen. Je moet gaan bouwen meid hihiihihi.

Nu duimen draaien voor je, erna dan he.

@ gwenny:

Hahahah :lol:. Ik zal vandaag gaan bouwen!!! Als het deze ronde nog niet raak is, heb ik nog voor 1 keer clomid in huis. En dan ga ik direct het ziekenhuis bellen voor een afspraak. Hoop dat het nu wel een keer raak is. Ik krijg wel steeds netjes mijn eisprong. Maar dexe maand temp ik niet en doe ik ook geen ovu testen. Heb deze maand zoiets van "We zien wel waar het schip strand"Probeer er minder mee bezig te zijn. Misschien help het wel.

:smiley: :pray:

Hoi Meiden,

Ik zal voorlopig niet meer online zijn. Ik weet het allemal even niet meer.

Donderdag constateerde ik vruchtbaarslijm. Dus zouden we gaan klussen. Maarja Vriendlief was weer is moe en lag al te slapen. Het zelfde geld voor gister, liggen we op de bank eeen film te kijken, ligt vriendlief weer te slapen. Terwijl we dondedagnacht erover gepraat hebben, dat ik inmijn vruchtbare week zit. Heb die nacht ook zitten huilen, waarop vriendlief vraag “Wat is er”? Wat er is!?!?! Het is mijn vruchtbare week. en we hebben alleen dinsdag geklust!!! Maargoed. IK ga dus door voor de volgende maand. Want ik denk niet dat het deze maand raak is,Omdat we het weinig hebben gedaan. Ben het gewoon helemaal zat. Weer en kans voorbij.

Ik kom wel weer onine als ik nieuws heb, en wanneer ik weer lekker in mijn vel zit, en dat is voorlopig niet zo!

Heel veel liefs en aan de zwangeren, succes. en aan de gene die proberen zwanger te worden toi toi toi.

Doei doei

He jakkes, wat naar wendy… :hug:

Helaas herken ik je gevoelens wel hoor.

Je wilt zo graag en je wilt ook dat je vent het even graag wilt en er dus ook wat voor doet! Zeker als er al wat problemen zijn en je voelt dan eindelijk een ei… Maarja, voor mannen voelt het toch vaak anders op de een of andere manier, denk ik… ik weet het niet… maar ik denk dat het goed is om er even over te praten en er de volgende maand samen weer vrolijk helemaal voor te gaan! :-*

@wendy

OH meid, dit is vervelend man. Ja ik kan je helemaal begrijpen dat je down bent. Het lijkt soms alsof die mannen maar niet willen begrijpen dat niet alles van zelf sprekend is bij ons. En we hun hulp vooral dan nodig hebben.

Nou doe rustig aan, en we horen van je.

hoe is het nu met iedereen? :hug:

Hier alles goed.

Even 3 weken pauze van het hele kindergebeuren. Is wel even lekker!

A.s. donderdag jarig, dus dan heb ik gezellig een huis vol visite.

Ik kom weer kletsen als ik weer begin met de volgende ronde!

(anders heb ik nog geen peuze :wink: )

Hier ook alles rustig hoor. Als het goed is dan is deze week me “jumper”

dus het is erop of eronder. Dus momenteel is het ook rustig bij mij. Ook niet veel te melden.

@Gwenny wrote:

Hier ook alles rustig hoor. Als het goed is dan is deze week me “jumper”

dus het is erop of eronder. Dus momenteel is het ook rustig bij mij. Ook niet veel te melden.

spannend meid! :thumbup:

Hoe is het met jullie

Roosje & tier

met mij gaat alles goed lief dat je er naar vraagt morgen ben ik alweer 20 weken de helft! :dance: gat snel die week erna heb ik de 20 weken echo zie er erg naar uit maar vind het ook erg spannend :shifty:

Spannend Gwenny… ik hoop zo voor je dat het dit keer gewoon erop is!! :pray: :-*

Lief dat je vraagt hoe het met mij is… ik vind het toch altijd moeilijk om dat hierneer te zetten, omdat ik de rest ook niet voor hun hoofd wil stoten, zeg maar…

Maar het gaat hier allemaal prima. De misselijkheid is gelukkig een stuk minder geworden, ben alleen erg moe. Morgen echo, heel erg spannend… :pray:

Ik begrijp de dubbele gevoelens wel hoor. Maar althans ik spreek voor mezelf. Ik wil wel weten hoe het met jullie gaat.

Ego

Ik begin een beetje te twijfelen. Maandag en dinsdag was me witvloed bijna water. maar ik dacht niet dat het me eisprong kon zijn. Maarja gisteren en vandaag is het weer helemaal dikwit, nu heb ik maandag wel plezier gehad maar ik ben haast bang dat ik de boot alweer heb gemist.

Want ik ging er eigenlijk vanop uit dat me eisprong dit weekend zou zijn.

Als dit me eisprong was hoop ik dat het afgelopen maandag voldoende was. En dan is me periode na 3x 31 dagen weer verkort. Het is dus echt afwachten om te kijken wat er gaat gebeuren

spannend meid!

sasa hoe is het met jou?

Spannend gwenny!!

En hee, 1 keer klussen kan genoeg zijn he? Was het bij ons ook!

Al hebben wij trouwens wel dichter op het ei geklust, maargoed, ze zeggen dat zaadjes 3 dagen kunnen leven… dus ik duim voor je!!

Ook hier even:

Vandaag dus de echo gehad, maar van veel plezier is het niet gekomen vandaag…

Eerder van veel drama, verdriet en tranen met tuiten…

Hadden we met 7w4d nog een goede echo met een kloppend hartje, vandaag waren er 2 (!!) dode kindjes te zien… :cry:

Heb de hele tijd in het ziekenhuis lopen janken, ben nu inmiddels weer wat rustiger, maar helemaal leeg… morgen naar de gyn om te bespreken hoe nu verder…

Maar waarschijnlijk wordt het curretage, want de beide kindjes zijn al 4 weken dood, de één is op de dag van de vorige echo overleden, de ander de dag erna… dus eigenlijk had het dan al afgestoten moeten zijn…

:cry: :cry: :cry:

@Tierrr wrote:

Ook hier even:

Vandaag dus de echo gehad, maar van veel plezier is het niet gekomen vandaag…

Eerder van veel drama, verdriet en tranen met tuiten…

Hadden we met 7w4d nog een goede echo met een kloppend hartje, vandaag waren er 2 (!!) dode kindjes te zien… :cry:

Heb de hele tijd in het ziekenhuis lopen janken, ben nu inmiddels weer wat rustiger, maar helemaal leeg… morgen naar de gyn om te bespreken hoe nu verder…

Maar waarschijnlijk wordt het curretage, want de beide kindjes zijn al 4 weken dood, de één is op de dag van de vorige echo overleden, de ander de dag erna… dus eigenlijk had het dan al afgestoten moeten zijn…

:cry: :cry: :cry:

meisje toch :hug: :hug: heb ff geen woorden tranen bengelen me over de wangen heen :cry:

heel veel sterkte lieve schat! :hug: :-*