topic-abonnement zomaar opgezegd

Ik heb zoiets geks, en het gebeurt al tijden.

Als ik geschreven heb in een topic of abonneren aangeklikt heb, gebeurt het soms, na lezen in dat topic, mijn abonnement vanzelf ‘opgezegd’ wordt. :?:

Ik heb geprobeerd te kijken of er een bepaald patroon in zit maar ik kan het niet ontdekken.

Het heeft ook niet te maken met het inloggen via een andere computer en/of ipnummer.



(nu heb ik ook nog een ander probleem en dat is dat ik de meldingen niet in mijn mailprogramma krijg, maar dat zou misschien aan mijn mailserversoftware kunnen liggen, daar kijk ik nog wel even naar)



Is er iemand die enig idee heeft waarom mijn topic-abonnementen schijnbaar zomaar opgezegd worden?



Alvast bedankt,

Sonne

De mail zou theoretisch onderschept kunnen worden door bijv. een te strak ingestelde spamblocker.



De abonnementen kwestie zou ik niet direct weten misschien een cookies probleem… Wordt je login naam cq wachtwoord wel onthouden?

Hoi Ruud,

Ja, mijn login blijft aan; ik word altijd keurig verwelkomd :lol: .



De mailserver laat spam wel door maar met spammarkering [SPAM] in de subjectregel.

Ik kijk geregeld in mijn spam folder, maar daar zit geen mail van kok in.

kHeb gisteravond ook even op de mailserver gekeken, maar daar staat ook niets.



Ik heb gisteren uitgelogd, en weer in, het abonnement bleef, maar nog steeds geen meldingsmail.

Ook hier ben ik zelf maar even gaan kijken…



Ik zal eens kijken of het met een ander adres wel goed gaat (verwacht ik niet, maar je moet toch dingen uitsluiten).

En ik zal uitloggen, daarna mijn cookie verwijderen en weer inloggen.

Hou ons even op de hoogte aub. Mocht het niet lukken PB dan even wat voor besturingssysteem en dergelijke je gebruikt.

Even een victorydansje

:dance: :dance: :dance:

ik heb een meldingsmail gekregen

:dance: :dance: :dance:



weliswaar voor nog maar één van de tig topics waar ik een abonnement op heb, maar dit beloofd wat.

JOEPIE de POEPIE