top 1000

is op veronica bezig

ik denk, zet even de radio aan op achtergrond.

stoorde een beetje, maar wel lekkere muziek

zoek ik het op internet om ook via de pc te luisteren

dat moet echt niet tegelijk !

de muziek op de pc loopt ca. halve minuut achter op de radio…

Ja, lekker! Ik heb 'm ook opgezet (word een beetje :sick: van Sky op het moment…) Heerlijk jeugdsentiment :mrgreen:

Ik ben de kerst liedjes nu al zat dus ook maar veronica opgezet.

owww, Sky is helemaal :thumbdown: op dit moment… de kerstliedjes komen me m’n keel al uit… :sick: dus ben blij dat ik vandaag lekker thuis ben en niet op mijn werk, kan ik mijn eigen zender kiezen… :dance:



Veronica zei je he… :thumbup: :smiley:

jaaaaaaa

is leuk

zit veel variatie in

Heerlijke muziek :thumbup:

Echt een oppepper na die kerst-meuk van Sky :thumbup: Zit helemaal te genieten (en mee te zingen :oops: )

naja, ik snap er niks meer van… welk radiostation ik ook kies, ik krijg geen webradio meer ??? wel een reclametje, en dan is het akelig stil…



verdikkie… nog nooit eerder problemen mee gehad

Snap het even niet… Ik hoor nu nummers die ik gisteren ook al langs hoorde komen. Hoe kan dat? Herhalen ze tussen bepaalde uren ofzo? Kan er geen programma van vinden.

dus ik word niet gek, ik dacht ook al dat ik die nummers in dezelfde volgorde voorbij hoorde komen…

Ja, hè?! Gisteravond hoorde ik o.a. The Stones (555) en ineens gingen ze terug naar nummer 710 (Earth, Wind & Fire). Is tog om :roll: fan te wordu

:shock: En nu gaan ze weer verder met De Dijk en Genesis (549 en 548). Ik neem aan dat ze nu weer verder gaan?!

De liedjes die overdag gedraaid worden, worden 's avonds en 's nachts herhaald…

moet eerlijk zeggen dat ik de top 1000 van veronica echt :thumbdown: vind…

ik vond die van q muzic veel variabeler…

en ik ben deze maand altij fan van sky…

tenminste leuke kerstliedjes…



ieder zijn eigen smaak natuurlijk

Mijn kleine draak vindt de top 1000 ook leuk :mrgreen: Staat hier met de heupen te draaien :mrgreen:

@NoortjeP wrote:

De liedjes die overdag gedraaid worden, worden 's avonds en 's nachts herhaald…




Ja, zie je… dus toch. Zo’n idee had ik al… Kan er allen niets over vinden op de site… :roll: