Top 10 van onzinnige cadeaus

Met stip op nummer 1 is geëindigd:



Een muis op een fiets met USB-aansluiting die je aan kunt sluiten op je pc. Hij gaat harder fietsen naarmate je sneller typt, en hij houdt bij hoeveel woorden je typt.



:wall: :wall:





Kopen, iemand? :shifty:

kun je het aantal woorden bijhouden wat je op KOK typt moet je niet wegdoen joh, is echt bijzonder :wink:



* piep * muist snel weg

natas

Misschien handig voor iemand die voor zijn typediploma op moet? :mrgreen:

WHAHAHAHAHAHA ziet er wel geinig uit!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

hahahahahaha :lol: ik wist niet dat er zo iets bestond vind hem eigenlijk wel grappig

misschien volgend jaar een leuk sinterklaaskado om weg te geven :mrgreen:

wat grappig! :mrgreen:

Wat een onzettend gave muis Biebels…



En fietst die een beetje hard…

ik heb een nummer 2 :lol:





glow in the dark sexdobbelstenen :oops:



owkee kan best spannend zijn maar de standjes die erop staan zijn meer voor de kamasutra en daarnaast staan er nog plaatsen waar je sex ka bedrijven zoals buiten :shock: sorry ga echt niet in me achtertuin liggen :lol:

:lol: vraag me toch af wie zoiets nu geeft :think:

zal ff wat meer uitleg geven :lol:



we deden met de hele fam een dobbelspel en moesten voor 15 euro per stel kado’s kopen kon echt van alles zijn. Mijn stiefzusje had dus een hoop sex kado’s vooral dat durex tril ding was erg gewild hahaha



Er zaten ook heel veel (normale) kado’s tussen hoor dit was meer een grapje



Dus je mocht als je 6 gooide een kado pakken en rara welke kado’s had ik :oops: bijna alle sex kado’s :oops: (niet bewust gepakt hoor zaten ingepakt)



zal nog wel wat extra foto’s plaatsen

Ja, maar DIE zijn toch niet onzinnig? :snooty: Die zijn juist hartstikke handig!! :lol:



Maar ehhh… het gekke is dat iedereen de muis dus leuk vindt (ook collega’s die ik erover vertel)… Terwijl wij hem dus echt stom vinden, ik heb hem direct weer afgekoppeld gisteren (werd er doodzenuwachtig van… :shifty: ). Kopen? :mrgreen:

@annette77 wrote:

:lol: vraag me toch af wie zoiets nu geeft :think:




ik :oops:

:lol: Lizzy toch :naughty:

Ik snap nu wel de strekking van het verhaal Ilse enne Biebels… die muis :silenced: hier zou hij er ook niet inkomen hoor :lol:

:-*

@Biebels wrote:

Ja, maar DIE zijn toch niet onzinnig? :snooty: Die zijn juist hartstikke handig!! :lol:



Maar ehhh… het gekke is dat iedereen de muis dus leuk vindt (ook collega’s die ik erover vertel)… Terwijl wij hem dus echt stom vinden, ik heb hem direct weer afgekoppeld gisteren (werd er doodzenuwachtig van… :shifty: ). Kopen? :mrgreen:




bedoel je de ijsklonten of de handboeien :lol:



want die handboeien zijn wel heel erg small moet ik bekennen.

Heb niet gigantisch brede polsen maar hij’s alleen maar voor dunne polsjes gemaakt.



Och mochten de kids vervelend zijn kan ze altijd nog aan de verwarming leggen :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol:

@ilsederooy wrote:

ik heb een nummer 2 :lol:





glow in the dark sexdobbelstenen :oops:



owkee kan best spannend zijn maar de standjes die erop staan zijn meer voor de kamasutra en daarnaast staan er nog plaatsen waar je sex ka bedrijven zoals buiten :shock: sorry ga echt niet in me achtertuin liggen :lol:




Eeeh gewoon buiten je bed op de vloer? :lol: