TomTom en KOK meeting

:oops: :oops: :oops:

Ik vrees dat mijn tomtom uit de tas is gegaan daar.

Maar hij stond ‘bewaakt’ en mijn portemenee lag er ook in, die heb ik nog.

Misschien heeft iemand een Tomtom 'gevonden, naast zijn tas?

Stonden er namelijk meerdere :oops:



Manlief kan me wel villen geloof i nu, maar was overtuigd dat hij in mijn tas at toen ik wegging, nu twijfel ik :oops:

Hij stond bij Jorre, zwarte wagen, tas is er een van kitchen kitch bruin met witgeblokt :shifty:



Hopelijk bij iemand :pray: :pray:

:shock: ah nee eef! ik hoop toch echt dat ie niet gejat is hoor :evil:



he bah, wat vervelend zo. Nou ik ga meeduimen dat iemand m gevonden heeft :pray: Bel ook ff naar Kidzcity he!



iig ff een knuff voor jou :hug:

:-* Jiska

Wat a relaxed! :frowning:

Ik hoop dat je snel wat hoort, hoe was d emeeting eigenlijk verder ik kon niet komen :cry:

:shock: Hoop dat hij toch gevonden word :hug:

Ja moet kidcity nog bellen, maarja weg is weg :cry: :?



Hoop nog steeds dat hij gewoon ergens in huis ligt :pray:

En anders jammer dat men zich tijdens een uitje met kinderen hiermee bezig houd…



:pray: :pray: dat hij maar ergens mag liggen

Jee wat klote dat je je TomTom kwijt bent :frowning:

Maar je bent 'm dan al bijna een week kwijt, weet je zeker dat je je tas intussen niet meer gebruikt hebt ? Je kunt in 1 week op heel veel plaatsen zijn geweest. :think:

Ik hoop dat je 'm toch weer vindt!

Oh meid, wat balen zeg!



Ik vrees inderdaad het ergste, dat als iemand het geevonden heeft, dat die persoon het in eigen zak heeft gestoken! Dus eigenlijk is het hopen dat de eerlijke vinder het gevonden heeft. Die brengt het netjes aan de balie of iets dergelijks.

Ben je nog ergens geweest waar je tas opzij gevallen kan zijn?



Liefs,

Moon

Ligt 'ie niet onder je autostoel? Er glijdt bij mij ook wel eens wat uit mijn tas onder het rijden en dan vind ik het vaak onder de autostoel weer terug.



Enne, verzekering??

Ohhh Eef dat meen je toch niet :o :hug:

Heb je hem die dag gebruikt?

Kom je er vandaag pas achter dat je hem kwijt bent :-* :hug:

Niet he wat balen Eef, heb je kidzcity al gebeld?

SHit zeg, dat is ontzettend waardeloos! Ik hoop dat ie bij kidscity is gevonden! :hug: :hug:

oh bah vreselijk vervelend zeg…



Ik was m laatst ook kwijt maar toen lag hij onder de bijrijdersstoel :oops:



Hopelijk krijg je hem wel terug :pray:

balen hoor.

Ik heb 'm niet gezien of gemerkt dat er “ander” volk bij je spullen zat (en dan zat Jorre het merendeel van de tijd in zijn wagen (meestal slapend) maar die voldeed niet echt als waakhond denk ik :mrgreen: )