Tommy Tippee/Nuby Natural flow

Hallo allemaal,

ik ben benieuwd of er mensen zijn die de Tommy Tippee of Nuby natural flow fles gebruiken?

Wij hebben de Nubyfles nu een aantal dagen en zijn er tot nu toe erg tevreden over.

Dit is eigenlijk de enige fles waar ons meisje rustig mee drinkt en ongeveer 15 a 20 mee over een fles doet.

We hebben al heel wat verschillende flessen geprobeerd, oa Avent, Difrax S-fles, dr. Brown, maar bij al deze flessen dronk ze te snel en kreeg ze veel lucht binnen wat niet echt bevoordelijk was voor de krampjes :roll:

Groet,

Monique en Robyn.

Ik heb tommee tippee geprobeerd ivm spugen & erg knoeien, maar daarmee knoeide hij ook nog steeds heel erg…

Achteraf gezien maakt dat allemaal niets uit (ik heb echt élke fles geprobeerd, ook met krampjes…beetje zelfde verhaal) en uiteindelijk is het spugen en de krampjes uiteindelijk ook,vanzelf overgegaan…maarja toen was meneer gewend aan de difrax en ik vind het echt $&%^#-flessen met die dubbele bodem!

Krijg hem dus nu niet meer terug op de avent, die vind ik zelf het fijnst.

de TT en Nuby leken mij altijd superflessen om te gebruiken als overstap van borstvoeding naar fles, of om gekolfde borstvoeding te geven :slight_smile:

wij gebruiken ook tommee tippee en dat werkte prima (als vervanging op de difrax die mr te hard vondt vermoedt ik) alleen dronk martijn die fles in 5 min leeg ging te makkelijk. Sinds vandaag weer terug naar difrax en nu drinkt hij rustig. Bij m’n oudste ook difrax gebruikt omdat hij een ontzettende spuger was in combinatie met johannesbroodpitmeel ging dat super.

gr marina

TT gebruiker!

Heeeel erg blij mee :slight_smile:

We hebben veel flessen geprobeerd toen ik weer ging werken… maar this is the one

:thumbup:

voor Sem :slight_smile: