Tommee Tippee luier emmer

Wie heeft deze ?

Ik heb deze gekregen van een vriendin en heb er cassettes voor gekocht, maar hoe moet je nu de eerste zak doen ?

Weet iemand dat ?

Heb hem gehad maar vond het een rot ding, en mega duur in gebruik. Maar in die cassette zit dus ‘de zak’. Open maken en stuk seal eruit halen, knoopje erin, en in de houder plaatsen. Elke keer als je een luier weggooit dan moet je dus draaien zodat hij ‘geseald’ wordt.

Ik was binnen een week door die cassette heen, dus heb toen een andere luier emmer gehaald, met gewone vuilniszakken…

Oh ik vind hem wel fijn in gebruik. Maar wel duur idd. Je moet plastic eruit pulken en aan onderkant knoopje maken.

Gebruik was wel fijn hoor, maar echt veel te duur. Ik ga geen 10 euro per week voor vuilniszakken uitgeven… (Had er drie in de luiers, dat scheelt wellicht?)

Oh dat scheelt wel idd! Ik heb er nu nog 1 in de luiers, maar die zit 3 dagen op Kdv en is langzaam bezig zindelijk te worden. Maar goed er is nog eentje op komst :wink:

Ja weet je, ik heb die luieremmer ook maar gekregen en als het niet bevalt (vind het ook wel prijzig, die cassettes) dan ga ik gewoon over op een normale vuilniszak en dan elke luier apart in een luierzakje (kruidvat/action).

Ik heb er nu een knoop in gedaan, kan hem nog niet uit proberen, maar we komen er gauw genoeg achter of het werkt voor ons.

Nog maximaal 2 weken te gaan… :shifty:

@Anita-1982 wrote:

dan ga ik gewoon over op een normale vuilniszak en dan elke luier apart in een luierzakje (kruidvat/action).

Zo heb ik het ook een tijd gedaan, maar ik werd gek van die kleine opening. Wij hadden dus ook een kleine bak, dus die was zo vol..

Ik heb er ook één en ik ben er erg blij mee.

Het is wel wat duurder natuurlijk dan met een vuilniszak maar het houdt wel goed luchtjes tegen.

ik heb hem ook, werkt inderdaad erg goed. ruik helemaal nooit iets (het stinkt ook nog niet heel erg nu :lol:)

maar ik schrok ook van de prijs van die navul dingen…zat me af te vragen of er geen goedkopere versie van zou zijn die ook zou passen eigenlijk

ik had hem ook. je kan heel vaak via internet bij babydump de casettes in de aanbieding kopen :thumbup:

ik vond de emmer heel fijn, enig nadeel vond ik dat je met 2 handen moet draaien om de luier te sealen, dus dan moet je eerst beebje weg leggen op een veilige plek en dan de luier opruimen.

Ik struin vaak ook internet af naar aanbiedingen. Het loont om volumepacks te kopen, dan heb je er 3 voor 19 euro ongeveer terwijl als je ze los koopt bij bijvoorbeeld Kruidvat ze 9 tot 10 euro per stuk kosten.

Kruidvat heeft ook wel eens de volumepacks in de aanbieding maar weet even zo niet wat ze dan kosten.

Of bij de prenatal als ze weer eens een kortingactie hebben koop ik ook groot in.

@Clair wrote:

Ik struin vaak ook internet af naar aanbiedingen. Het loont om volumepacks te kopen, dan heb je er 3 voor 19 euro ongeveer terwijl als je ze los koopt bij bijvoorbeeld Kruidvat ze 9 tot 10 euro per stuk kosten.

Kruidvat heeft ook wel eens de volumepacks in de aanbieding maar weet even zo niet wat ze dan kosten.

Ik had nu een doos met drie cassettes voor 20 euro inderdaad!

Bij Prenatal…

Las ook ergens dat deze versie er uit gaat, omdat ze een nieuwere emmer hebben ontwikkeld… :S