Tommee Tippee fles

Op zich gaat het drinken uit de Tommee Tippee fles erg goed, alleen ik vraag me af of het ventieltje ook op een bepaalde manier gehouden moet worden, naar beneden of juist boven?

Iemand enig idee?



Stijn zuigt de speen toch wel met enige regelmaat vacuum.



Hij dronk de 1e dagen ook veel te snel uit de fles, toen Difrax geprobeerd, maar die ging nog sneller met ook verslikken erbij.



Dat doet hij nu overigens ook nog heel af en toe, maar niet zo vaak als die 2 x dat we de Difrax geprobeerd hebben.



Heb wel op internet gezocht of ik kon vinden over dat ventiel maar kan er zo niets over vinden.

Je hebt dan de dop iets te vastgedraaid. Daardoor zuigt de TT zich vacuum… Duurde hier een tijdje voordat we dat doorhadden. Je moet hem zo dicht draaien dat ie niet lekt, maar TE dicht dan heb je dus dat vacuum probleem.

Ok, dan gaan we dat ff proberen!



We moesten hem van de kraamzorg strak draaien omdat hij anders te gulzig zou drinken.

Over een half uur moet hij weer de fles, dus dan ga ik je tip uitproberen! :wink:

Ik wilde dit ook vragen, zie nu dat er al een topic is.

Hielp het om de speen wat losser te draaien?

Helpt ook bij de Difrax overigens…

Ventieltje moet naar boven, en dop eventueel wat losser draaien.

Ik doe het ventieltje altijd net zoals het uitkomt, ook regelmatig naar onderen. Je moet altijd in het begin (als je m net hebt gekocht) wel goed kijken of het ventieltje wel open is. Soms moet je er een beetje aan wiebelen voordat die open is, dan werkt i dus ook niet. Verder echt super flessen!

Nee bij mij hielp het niet, helaas…

Ik vond het drama flessen, uiteindelijk zijn wij overgegaan op Dr.Brown.



Helaas heb ik de hele starterset gekocht destijds van TT.



Ik heb TT nog gemaild, en die zeiden, ventiel boven en evt met een coctailprikker, checken od het ventiel wel open is, want dmv het koken kon het zijn dat het ventiel bleef plakken.

Hoi, ik heb via mp een TT set aangeschaft. Moet nog even wat nieuwe spenen kopen. Ik zag al dat ze ze bij de etos en DA niet hadden. Wel die van nuby, past die ook op een TT?

kruidvat heeft ze wel !