Tomatensoep voor kids

En Gab… vertel !

hoe is het geweest?

xxx

Gerda

@knipoogje1983 wrote:

@romata wrote:
Ik zou een soort tomatenmaaltijdsoep maken.

Aardappels/boontjes/vermicelli/witte bonen/gehaktballetjes/soepvlees/uien/verse tomaten.

Ow en hier moet echt altijd een pakje tomatenmix erin, heb je ook voor groentensoep etc. Blikje tomatenpuree.

Mocht je interesse hebben in een recept dan PB me maar. Dit recept komt van mijn vader en werkelijk iedereen zeurt altijd of hij die soep wil maken. Jong en oud eet echt smakelijk van deze soep. Mijn meisjes zijn er ook echt dol op.

Suiker in tomatensoep heb ik nog nooit van gehoord trouwens :shifty:

dit zou ik juist niet doen voor kinderen van 3-11… je hebt er nogal kieskeurige eters bij dan natuurlijk.

Ik vind de tip van rhiannon wel lekker en gezond klinken!

Het recept van Romata zou R.yan zo ophebben!! Die hoeft juist weer geen dunne waterige soep! haha…

Kids verschillen zo dat je het niet elk kind van de 25 naar zn zin kan maken volgens mij…

Hoe heb je het nu gedaan? ben heel benieuwd, wil zelf tomatensoep maken die de meiden ook lekker vinden. meestal zijn ze het na een paar hapjes toch ‘zat’ en eten ze alleen nog stokbrood :shifty:

Het was geslaagd !!! :inlove:

Recept van Romanta, en nog wat kleine toevoegingen van andere…

Alleen zag ik al een paar gezichtjes ehhh boontjes :shock:

dus die hadden we er maar uitgevist :wink:

Fijn dat het geslaagd was :thumbup:

Romata, zou ik een pb-tje mogen met hèt recept? :angel:

@Pimpernella wrote:

Romata, zou ik een pb-tje mogen met hèt recept? :angel:

Pb verstuurd :-*

@Pimpernella wrote:

Als je een spagetti door het gehaktballetje steekt en mee laat koken zo, krijg je spinnetjes in de soep! Hier altijd een succes!

Wat een grappig idee die ga ik onthouden en binnenkort eventjes uitproberen natuurlijk. :thumbup: