Toestel simlock vrij maken

Hubby en ik hebben al 2 jaar een abonnement bij Hi. We willen overstappen naar een andere provider met sim only abonnement. Omdat onze toestellen dan simlock vrij gemaakt moeten worden, moesten we dit aanvragen op de site van hi. Dit hebben we gedaan, maar ik heb er totaal geen vertrouwen in dat dit goed gaat komen.

Ik heb net de klantenservice gebeld en zij kunnen niet nakijken of de aanvraag goed is aangekomen en of deze in behandeling is.



Iemand hier ervaring mee?

Hier ga ik dan gewoon naar de gsmshop En die maken hem voor mij simlock-vrij.



Mischien heb je dit ook bij jou in de buurt ??

Dan ga je naar een illegale winkel waar ze voor een paar tientjes je telefoon simlockvrij maken en dan ben je klaar.



In amsterdam heb je er 3 op elke hoek van de straat.

Als je je telefoon 2 jaar of langer hebt kan je met je provider bellen en dan kan je zo je telefoon simlock-vrij maken.

dan krijg je van je provider een nummer en die moet je invoeren en afsluiten met een hekje en dan is ie zo simlock-vrij!



Succes!! :wink:

Op de markt in Nijmegen staat altijd een kraampje waar je het kan laten doen.

@Greetje14 wrote:

Als je je telefoon 2 jaar of langer hebt kan je met je provider bellen en dan kan je zo je telefoon simlock-vrij maken.

dan krijg je van je provider een nummer en die moet je invoeren en afsluiten met een hekje en dan is ie zo simlock-vrij!



Succes!! :wink:




Dit moest ik aanvragen via hun website, maar ik heb er niet zoveel vertrouwen in dat dat goed overkomt

@Superbits wrote:

Hier ga ik dan gewoon naar de gsmshop En die maken hem voor mij simlock-vrij.



Mischien heb je dit ook bij jou in de buurt ??




is dat duur?