kon ik toen huilen?
en zingen?
en wat at ik toen?
:mrgreen:
Tja… moet ergens over nadenken als kind toch???
Dat liedje is zo lief :inlove:
:inlove:
ik moest ook gelijk aan dat liedje denken
leuke vragen waar ze mee aan komen zetten
Als ik zeg tegen mijn nogal wilde zoon zeg: voorzichtig voor mama’s buik, voor de baby, dan zegt hij standaard: anders moet de baby in de buik huilen :lol: :lol:
Haha, hier krijg ik wel eens een mep op mijn buik van hem, en dan roept hij:’ Aaah, baby huilen!’ en dan krijg ik opeens allemaal kusjes en aaitjes op mijn buik
Jana zag laatst een foto van mij met een hele dikke buik, zegt wauw mama dikke buik…
Zeg ik teegn haar ja toen zat jij nog in mama’s buik :mrgreen:
Kijkt ze me zo aan :shock: vraagt, had je me toen opgegeten :lol: :lol:
Nou ik kon geen eens antwoord meer geven want ik lag dubbel om haar vraag maar vooral om die blik van haar.
Heb der daarna maar uitgelegd dat ze als babytje in mijn buik woonde en daarna geboren werd, dacht ze snapt t wel een beetje, vraagt ze daarna wanneer moet Jana terug :shifty: :mrgreen:
Mijn zoontje vindt het ook erg ongeloofwaardig dat hij ook in mijn buik zat, maar hij is er nu over uit. Als ik kleiner wordt, mag ik ook in zijn buik
@Tamara30 wrote:
Jana zag laatst een foto van mij met een hele dikke buik, zegt wauw mama dikke buik…
Nou ik kon geen eens antwoord meer geven want ik lag dubbel om haar vraag maar vooral om die blik van haar.
Heb der daarna maar uitgelegd dat ze als babytje in mijn buik woonde en daarna geboren werd, dacht ze snapt t wel een beetje, vraagt ze daarna wanneer moet Jana terug :shifty: :mrgreen:
lig helemaal in de deuk hier… geweldig zo opmerking :inlove:
Gewéldig hé, hoe dat ze kan bezighouden. Het is toch ook eigenlijk onwaarschijnlijk dat ze in die buik hebben gezeten? :think:
Hier werd er gezegd dat ie af en toe maar nét op tijd op m’n rug kroop toen ie in m’n buik zat. Anders kreeg ie al mijn eten op zijn hoofd :mrgreen: :lol:
'mama, door welke deur ben ik uit jouw buik gekomen? "
mooi liedje :inlove:
Ik ben getrouwd dat Lenn in mijn buik zat en dat weet hij… nu mag ik met hem trouwen als Nika in zijn buik zit :mrgreen:
heerlijk toch die kinderen :inlove:
Onze 2e had in de laatste week voor de uitgerekende datum ineens ‘angst’ om mama… want ‘mama, komt er een snee in je buik als de baby eruit gaat?’ nee als het allemaal goed gaat hoeft er geen snee in mama’s buik ‘hoe komt de baby er dan uit?’ verhaal over dat mama’s ook een babygaatje hebben ed weer eens opgerakeld, maar dat het dus ook wel gebeurt (zoals vriendin van ons) dat een keizersnee nodig is en dat de dokter dan de baby eruit haalt.
Na de geboorte van de jongste werd hij wakker zo’n uurtje na de geboorte… ‘is dat mama’s baby?’ ja en dat is jouw broertje
Hij tegen de VK: gelukkig dat er geen snee nodig was he! :lol:
@Tamara30 wrote:
Haha geweldig :inlove:
Kes kwam vorige week met die andere vraag; “mama, hoe kwam ik eigenlijk IN jouw buik?” Eh…Ik heb gezegd dat ik dat binnenkort wel uitleg mét Indy erbij. Dan weten ze het maar meteen allebei, haha!