Hoi!
Ik heb hier vorig jaar al ooit een paar berichtjes geschreven, maar me nooit fatsoenlijk voorgesteld.
Ik ben 33, en was vorig jaar onbedoeld zwanger geworden. Ik was er erg blij mee, hoewel ik toen al meteen wist dat ik er alleen voor zou staan. Helaas is het na een zwangerschap van ruim 10 weken geëindigd in een miskraam.
Ik was daar ook al erg bang voor, omdat ik een jaar of 10 daarvoor ook al ene miskraam heb gehad met ruim 10 weken.
Die zwangerschap vorig jaar heeft me echter wel aan het denken gezet. Ik heb toen bewust de keuze gemaakt om mama te worden, en ook dat ik het niet erg vond om dat alleen te doen. De miskraam veranderde wel de situatie, maar niet mijn besluit.
Na een tijdje ben ik wat gaan rondneuzen op internet, heb veel informatie gezocht en gevonden. En daardoor besloten om BAM (bewust alleenstaande moeder) te worden. Ik heb zelf een donor gevonden, en probeer nu via zelfinseminatie (ja, dat bestaat dus echt, ik moest ook even aan de term wennen :mrgreen: ) zwanger te worden.
Zo, dat was mijn verhaal in een notendop, als je meer wilt weten moet je het maar gewoon vragen. 8)
groeten, drella.
Drella, van harte welkom op dit forum! Ik heb zelf ook 2 mk’s gehad en ben nu mama van een prachtige en gezonde dochter. Ik hoop dat het voor jou snel raak is! Fijn dat je een donor hebt gevonden! Veel plezier hier, op dit leuke en warme forum!
welkom en veel plezier hier
Drella, welkom op het forum. Hopelijk lukt het snel om weer zwanger te worden en uiteraard dit keer met een mooi wondertje als afloop
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
welkom en veel plezier
thanks allemaal!
Hallo en welko hier op het forum , en leuk dat je actef mee komt lezen en schrijven ,
ik ga vanaf deze maand ook doen aan zelfinseminatie, vindt het best spannend.
Ik wil je heel veel succes wensen ,
alle goeds en ms tot lees of typs bianca
Welkom en veel forumplezier hier! Ik wens je veel geluk!
Van harte welkom en succes.
gr. lolifant
welkom hier en heel veel geluk gewenst. Hopelijk mag je zwangerschapswens gauw in vervulling gaan.