Hallo allemaal!
Alvast mijn excuses als ik het verkeerd heb gezet, ik ben nog niet zo bekend op het forum.
Ik zit de laatste paar weken echt met mijn handen in het haar, ben ik wel of ben ik niet zwanger.
Ik heb vrijwel alle symptomen van zwanger zijn. Omdat ik dat zeker wilde weten heb ik een zwangerschapstest gehaald en die gaf negatief aan.
Dit zijn mijn verschijnselen:
Hoofdpijn
Duizelig
Misselijk, geen trek in eten. Wel lekkere trek.
Afscheiding is oranje
Opgeblazen buik, eerst verstopping opeens diaree/spuitpoep.
Dorst, ik denk zo’n drie liter water op een dag
Meer zweten
Het warm hebben
Niet kunnen slapen en overdag verschrikkelijk moe zijn
Geen koffie meer lusten
Borrelende maag
Vaak plassen
Winderigheid
Pijn in onderrug, sinds twee dagen terug opeens
Emotioneler/ prikkelbaar/stemmingswisselingen
Meer zin in sex
Vergeetachtig
Chagerijnig
Minder concentratie
Veel zin om op te ruimen, ik erger me aan elke troep die er ligt (terwijl ik zelf altijd de rommelmaker ben).
De laatste keer dat ik mijn menstruatie had was die heel erg lichtjes.
Ik heb al deze symptomen opgeschreven die mij nieuw waren en daarna opgezocht op internet wat er bij zwanger zijn hoort. Het is dat mijn moeder tegen mij zei: “Het lijkt wel alsof je zwanger bent”. Ik heb haar toen uitgelachen en gezegd dat dat niet kon, maar s’avonds toen ik op internet keek schrok ik mij een hoedje.
Maar mijn zwangerschapstest geeft negatief aan.
Ik moet a.s. zaterdag ongesteld worden, word ik dat niet of ben ik weer lichtjes ongesteld ga ik weer een zwangerschapstest halen.
Het probleem is, ik ben nog maar 19 jaar. Mijn vriend wilt nu nog geen kinderen, hij is nog maar 20 jaar. We zitten allebij nog op school enz.
Maar zou dit ook iets anders kunnen zijn?
Iedergeval bedankt voor het lezen.
Liefs NatasjaStefanie!
Ik zou inderdaad even afwachten of je zaterdag ongesteld gaat worden en of deze menstruatie dan normaal is of anders dan anders. Als je weer zo licht ongesteld bent of je wordt het niet, dan zou ik die week daarna nog een keer gaan testen. Is deze test dan weer negatief, dan is de kans dat je zwanger bent vrij klein. Hormonen kunnen ook een vreemd effect op je lichaam hebben, dus het hoeft niet persé door een zwangerschap te komen. Even afwachten dus.
Groetjes,
Jippie
meid, ik zou gewoon even afwachten tot zaterdag. Want alle symptomen die jij nu heb opgenoemd, die heb ik allemaal, maar dan voor een gewone menstruatie. Hoeft dus helemaal niets te betekenen, behalve dat het bijzonder vervelend is.
ik zou ook tot zaterdag wachten daarna kan je altijd nog een test doen en anders langs de doktor gaan
Ik zou gewoon afwachten tot zaterdag inderdaad. Verder hebben de meeste vrouwen nog niet zoveel klachten bij een prille zwangerschap. Vrijwel alle klachten worden veroorzaakt door hoge HCG waarden, waarvan zo vroeg in de zwangerschap nog geen sprake van is. En het zou inderdaad nog een gevolg kunnen zijn van schommelende hormonen bij een aankomende menstruatie.
Succes in ieder geval!!
Dankjewel voor het reageren!
Ik schrok echt toen ik ging lezen over de symptomen van zwangeschap, dus vandaar mijn topic.
Nu maar af wachten tot zaterdag…
en wat gaf je test aan??
Ik ben ook wel benieuwd hoe het nu met je gaat!
En en en???
ik ben totaal niet nieuwsgierig :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: