Toch nog een baby

Hoi allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Jolanda, ik ben 35 jaar en moeder van Jorrit, die 10 jaar geleden doodgeboren werd en Eline die eergisteren haar 9e verjaardag heeft gevierd. Na een drukke en zware 10 jaar woon ik sinds een half jaar nu samen met de liefde van mijn leven. We hebben elkaar leren kennen toen we alletwee nog getrouwd waren. Ik met een goede vriend van hem en hij met (later) een vriendin van mij. Dat is nu 7 jaar geleden. 5 jaar geleden kwamen we tot de ontdekking dat we alletwee de verkeerde waren getrouwd, maar omdat hij in die tijd met zijn vrouw in Amerika woonde konden we geen kant uit. Ik ben gescheiden en hij later ook, maar hij zat in Amerika, dus het heeft nog een behoorlijke tijd geduurd voor we elkaar dan eindelijk in de armen konden sluiten. Omdat hij (Paul 42) nog geen kinderen van zichzelf heeft en dat wel heel graag samen met mij wil, hebben we ervoor gekozen om dan ook maar snel aan de slag te gaan. We worden er namelijk niet jonger op :frowning: .

Dus heb ik nu 2 maanden geleden mijn mirena spiraal laten verwijderen. Ik heb mijn menstruatie nog niet gehad, of ik moet die twee druppels van de afgelopen week meetellen, maar twee tests waren negatief. Gelukkig weet ik precies wanneer mijn eisprong is, dus deze maand gaan we er echt voor :wink:

xx

Jolanda

Hoi Jolanda,

Welkom

Veel lees/tik plezier.

Liefs Romata :-*

welkom en veel forum plezier!

Welkom en veel lees en schrijfplezier.

welkom en veel plezier hier

welkom en veel plezier :inlove:

Welkom En Veel Plezier Hier !!!

Welkom en veel plezier hier.