Toch negatieve test

Hoi Iedereen.

Ik ben nu 6 dagen overtijd ben de hele dag misselijk. Heb mega gevoelige tepels. Tepelhof groter en donkerder en ik ik voel het gewoon dat het goed is. Heb gisteren een test gedaan en deze was toch negatief. Snap er niks van.

Roos 363

Hoi,

Wat vervelend dat je geen duidelijkheid hebt. Dat is zeker niet leuk.

Kan je wat meer vertellen over je situatie?

Ben je al lang gestopt met anticonceptie? En heb je een regelmatige cyclus?

Wat is je gemiddelde cycluslengte bijvoorbeeld?

Als dat nogal wisselt, kan het zijn dat je eisprong later is geweest en dat je dus ook pas later kunt testen.

Welke test heb je gebruikt? En was deze test niet toevallig over datum?

De ene test is wat gevoeliger dan de andere. Hier op het forum hebben veel dames goede ervaringen met kruidvat testen (2 voor 5 euro) Die schijnen erg gevoelig te zijn en testen soms al positief voor de NOD.

Met antwoorden op deze vragen kunnen we je misschien verder adviseren.

en ik lees ook heel vaak dat het nogal verschilt per persoon hoe snel het HCG stijgt.

Dus misschien stijgt die vn jou niet zo snel.

Maar onzkerheid lijkt me maar irritant…

Hopelijk is er snel duidelijkheid

Bij Pete testte ik ook pas na 6 a 7 dagen positief.

Met de termijnecho bleek ik ongeveer 7 dagen korter zwanger te zijn, waarschijnlijk een latere eisprong en/of latere innesteling.

Of je hebt je per abuis gewoon 1 week mis gerekend

Dat had ik bij de tweede, was er zo op gefixeerd, en ik had ook al de kwaaltjes, ik kon niet anders dan zwanger zijn.

De test was dus negatief, ik balen, en helemaal in shock want dit kon niet.

Ik voelde het toch echt wel.

Na nog 3 keer narekenen kwam ik er achter dat ik mij 1 week vergist had op de kalender, en precies 1 week later testte ik positief.

Nog steeds over tijd?

Misschien bouw je langzaam je HCG op, late innesteling of iets?

Hoi Iedereen sorry dat ik zo laat reageer.

Ben ondertussen nog steeds niet ongi geworden en alle testen zijn negatief.

Heb op dit moment super veel last van witte vloed dus ik denk dan nou ik ben gewoon zwanger.

Weten jullie of het kan dat de testen gewoon niet werken bij mij.

Ben je net gestopt met de pil?

@Pé wrote:

Ben je net gestopt met de pil?

Dat vroeg ik me ook af.

Toen ik net gestopt was met de pil heb ik een keer een cyclus gehad van 46 dagen ofzo. Dacht ook steeds dat ik wel zwanger moest zijn, maar was toch echt niet zo.

@roos363 wrote:

Hoi Iedereen sorry dat ik zo laat reageer.

Ben ondertussen nog steeds niet ongi geworden en alle testen zijn negatief.

Heb op dit moment super veel last van witte vloed dus ik denk dan nou ik ben gewoon zwanger.

Weten jullie of het kan dat de testen gewoon niet werken bij mij.

als je zwanger bent, maak je hcg aan, en daar moeten zwangerschapstesten gewoon op reageren. Nu heb ik ook wel eens van meiden gehoord dat ze pas na 3 maanden eindelijk een positieve test hadden…

Wat Pé zegt, wanneer ben je gestopt met de pil? Is dit je 1e ronde na de pilstop? Misschien is je lichaam daardoor van slag? Anders eens naar de ha voor een bloedtest?

vervelend hoor :hug:

Hoi ben al in November 2010 gestopt en altijd een regelmatige cyclus

@roos363 wrote:

Nou nog steeds niet ongi, wat voor mij heel nieuw is omdat ik nog nooit te laat ben geweest

Dat was in april toch, de 21ste als het goed is? Dus op zich ben je dan neem ik aan niet altijd regelmatig geweest :think:

Jeetje joh, wat vervelend dat je nu al zo lang niet ongesteld bent geweest. Zou je niet eens naar de HA gaan als je testen ook negatief blijven? :shifty:

@ICL wrote:

Jeetje joh, wat vervelend dat je nu al zo lang niet ongesteld bent geweest. Zou je niet eens naar de HA gaan als je testen ook negatief blijven? :shifty:

Lijkt me ook niet zo’n geheel gek idee…

Op zich kan het wel eens voorkomen dat je een cyclus overslaat. In sommige omstandigheden (stress, ziekte) kan er wel eens geen eitje springen.

Die witte vloed kan ook een teken zijn dat je binnenkort ongesteld ga worden.

Mocht je binnen nu en 2 weken nog niet ongesteld zijn dan zou ik ook wel een bezoekje aan de huisarts wagen.